Dobry1 Dobry1
30
BLOG

Nasze życie

Dobry1 Dobry1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0


Nasze życie, moje życie - się słyszy

Czy aby?

- Naokoło pełno przybyszy.

Mieszają, podpowiadają, wypaczają.

Kusiciele, wiele do powiedzenia mają.

A i nasze ciało

Ciąży, choćby wzlecieć chciało

Czasem serce, z piersi wyrwie się.

Wysoko! Lecz nie ma osiąść gdzie.

I wraca – skąd wyleciało

Bo przyjaznej duszy nie spotkało.


Gdzie jestem? - Szukam siebie.

I Ciebie. - Bom jest w potrzebie.

Bo, za węgłem zło na mnie czatuje.

Niech się zagapię, już mnie atakuje.

Nie obejdzie się bez boskiej pomocy

- Bez niej, zaraz na plecy wskoczy.

Ciało całe chwastami obsiewa

I niszczącymi je uczuciami podlewa.

Oczyścić, nie całkiem nam się udaje

Bo, najzwyczajniej sił nie staje.


Toteż nasze oblicze i czyny

Nie zawsze wypływają z naszej winy.

Choć zawsze byśmy chcieli

Być czyści jak po kąpieli.

Dobry1
O mnie Dobry1

Dziennikarzem Obywatelskim

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości