lida-mamourian lida-mamourian
275
BLOG

Irański wybitny szachista widział się z Generałem Suleimani

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 22

Generał Suleimani to ten Generał który walczy w Syrii i Syriczycy go bardzo lubią . To sławny generał którego przewództwo pomogło wyzwolić miasto Aleppo (Halab) w Syrii . O nim przedtem pisałam na moim starym blogu "Iran" na salonie i dziś mam nową wiadomość.

Orian na Międzynarodowym Konkursie "Rilton cup" w Szwecji odmówił gry z rywalem z syjonistycznego reżimu i stracił tytuł mistrzowski

Powiedział :Miałem na to wielki cel, który był dla mnie ważniejszy niż jakikolwiek inny tytuł, i chciałem wspierać uciśnionych Palestyńczyków.

Orian Ghulomi , Irański szachista widział się z generałem Suleimani po tym jak zrezygnował w światowych gier z grą z swoim partnerem z Izrael. Powiedział że z nim nie zagra.

Pierwsze zdjęcie ;napisał na swojej stronie i opisał swoje  spotkanie z generałem takimi słowami : wiele razy mi powtarzał:twoje dzieło było bardzo ważne , wykonałeś świetną robotę, byłam zachwycona słysząc co zrobiłesz, byłam bardzo zadowolony z tego co zrobiłesz, wielokrotnie mnie pocałował i mogłem pocałować wielkiego bohatera historii w moim kraju.

drugie zdjęcie ; kiedy mnie obiął , jakbym zapomniał o wszystkich żalach, i zapomniałem wszystkie trudy tych lat, byłem w ramionach człowieka, który pachniał męczennikami. Hadż Qasim pachniał łzami dzieci ,dzieci które doznają okruciństwa w świecie. Zapach rannej ludzkości i jego zmęczenia spowodowaną przez wojnę i uciskiem. Ten, kto mnie patronuje, dzisiaj jest nadzieją wielu ludzi.

trzecie zdjęcie; Prezent generała był niespodzianką. Wyciągnął pierścień i włożyli mi go do ręki. To było wspaniałe jak jego dusza, ale też był najlepszym medalem mojego życia do dziś.Hadż Qassim, Orian jest żołnierzem wielkiej bitwy, w której ty i twoje żołnierze w nim walczycie . Dowódco, daj rozkaz 

Zobacz galerię zdjęć:

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka