Pluszaczek Pluszaczek
425
BLOG

Jeśli nie Owsiak to może ja?

Pluszaczek Pluszaczek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Samotny żeglarz

Pojawiło się wiele artykułów opisujących niedoskonałość akcji WOŚP. Mam propozycję. Pomóżcie Państwo mojej osobie. Nie zarabia na mnie Fundacja, nie zarabiają na mnie artyści. Jestem kapitanem własnego statku na wzburzonym morzu niemożliwości polskiego systemu ochrony zdrowia. Potrzebuję uzbierać jeszcze 60 tys. zł na operację w Szwajcarii. Na skutek błędów i zaniedbań lekarskich oraz niewystarczających kwalifikacji polskiej służby zdrowia mam za sobą 5 operacji, które nie przywróciły mnie do zdrowia. Moja znajoma, dzięki której trafiłam na konsultację do prof. Hintermanna, miała jeździć na wózku inwalidzkim. Nikt w Polsce nie dawał jej szans, przeprowadzona operacja tylko jej zaszkodziła, gdyż usunięte fragmenty kości mogli w Szwajcarii wykorzystać na przeszczep. Ale jej się udało uzbierać kwotę potrzebną. Dziś dziewczyna już jeździ na nartach! Tu można poczytać: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=268132059915852&id=100000606242686&notif_t=share_reply

 
Chciałabym mieć taką szansę. Z każdym dniem jednak ona maleje. Jeśli więc chcielibyście pomóc, to wybierzcie mnie. Bardzo Was potrzebuję.
 
Mój apel na stronei Fundacji "Słoneczko": http://www.fundacja-sloneczko.pl/page.php?idd=op&ida=274/S
Moja strona: http://pomozchodzic.pl/

 

 

Dane tytułu przelewu:

Fundacja Osobom Niepełnosprawnym "SŁONECZKO"
z dopiskiem: 
Na leczenie Renaty Szot symbol 274/S

Numer konta dla wpłat krajowych w złotych:

89 8944 0003 0000 2088 2000 0010

Numer konta dla wpłat zagranicznych w euro:

Kod SWIFT (BIC): GBW CLP PP - 76 8944 0003 0000 2088 2000 0050

Numer konta dla wpłat zagranicznych w dolarach USD:

Kod SWIFT (BIC) GBW CPL PP - 97 8944 0003 0000 2088 2000 0060

Nazwa i adres banku:

Spółdzielczy Bank Ludowy
Zakrzewo / Oddział Złotów

 

Pluszaczek
O mnie Pluszaczek

Motto katastrofy TU-154M: Wy nie będziecie przykładać się do śledztwa i ujawnienia prawdy, a my nie będziemy naciskać aby tą prawdę ujawnić   Wybrane publikacje z mojej macierzystej www Za wszystkie darowizny finansowe oraz komentarze - Dziękuję :)     Uwaga! Materiały dotyczące fotomontaży niektórych zdjęć katastrofy TU-154M będę zamieszczał sukcesywnie, w ramach wolnego czasu, zanim zamieszczę tu kolejne ( lub starsze )części materiału dotyczącego fałszerstw w postaci fotomontaży sugeruję zapoznanie się z całością materiałów gdyż jest to bardzo istotne. Na podstawie jednego zdjęcia można wyciągnąć błędne wnioski, ale przyglądając się całości dostajemy jasny przekaz że bezpośrednio po katastrofie TU-154M działała grupa osób fałszujących zdjęcia. Teraźniejsi lub byli Goście Specjalni moich stron www: 1. Sergej Amelin - autor galerii fotografii dotyczących polskiego TU-154M   2. Serge Serebro - autor fotomontażu - "lądowanie samolotu AN-72"   3. B.Biel ( dziennikarka TVN ) - współautorka reportażu ( Wołoda Safonienko, Paweł Plusnin, Igor Fomin )   DEZINFORMATORZY: 1. Sergej Amelin ( był gościem na mojej www )   2. BBC-77 - fotomontaże z ciałami mającymi przedstawiać ofiary katastrofy TU-154M   3. Sergej Chirikov( agencja EPA ) - "smutek" - fotomontaż   4. Alexey Nikolsky( agencja AFP ) - Putin i Szojgu w Smoleńsku - fotomontaż   5. Serge Serebro - "lądowanie" samolotu AN-72   Wpisz swój adres e-mail aby subskrybować informacje o nowych wpisach. Subskrypcja mailowa dotyczy informacji publikowanych na stronie www.pluszaczek.com ( tu publikuję wybiórczo, w ramach wolnego czasu ): W HDK od 25.03.2004 W drodze po ZŁOTO :) do dnia 13 września 2011 Pluszak oddał 13,950 ml krwi :) a może oddasz i TY? ?  ZHDK  II Stopień  15.11.2010 :) ZHDK  I Stopień  06.05.2008 :) Krew Darem Życia - część I Krew Darem Życia - część II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości