Marcin Kotasiński Marcin Kotasiński
152
BLOG

Informacja dla przestępców akademickich, sądowych i prokuratorskich

Marcin Kotasiński Marcin Kotasiński Polityka Obserwuj notkę 4

(Post z Facebook: https://www.facebook.com/zuz0jak/)


(jeśli jesteś jednym z tytułowych, nawet nie uważając się za przestępcę, jesteś adresatem tej wiadomości, ponosisz odpowiedzialność za następne swoje zachowania, w szczególności szkodliwe i bierne)


Pozostawiam 7 dni od zamieszczenia niniejszego postu na rozwiązanie problemu waszych przestępstw (artykuły z nazwiskiem "Kiepas") z pełną korzyścią dla mnie. W innym wypadku udostępnię publicznie informacje nt. jednego z odkryć. Będą to informacje bardzo newralgiczne, dotyczą instrukcji zbudowania nowej broni – "działa Bożego." Co warto zaznaczyć, nie odkryłem go, ale zostało mi przez Niego "wciśnięte w ręce."

 

Ażeby nie psuć humoru groźbami i nie niepokoić ponad rozsądną miarę, ograniczę się do informacji, że zabezpieczyłem tę sytuację na okoliczność siłowej ingerencji tak, że nie mogę zostać zatrzymany, bo stracę kontrolę nad zabezpieczeniami. Wtedy sprawa może wszystkich przerosnąć.

 

Informacja o tym "cudeńku" została zasugerowana, bez użycia słowa "broń" w niedawnym liście do SR w Chorzowie oraz do pewnego niedojrzałego osobnika, którego tu oszczędzę. Wbrew sobie, bo wyrządzonej mi krzywdzie i winie przestępców, ale dla porządku prześlę link do tej informacji owemu "niedojrzałemu", Prokuraturze Krajowej i MON. Reszta mnie nie obchodzi, bo ofiara 20 letnich przestępstw systemowych nie ma powodu, aby o coś jeszcze dbać. Dlatego o resztę zadbać musisz Ty, ja zadbam o to, aby przez najbliższe dni funkcjonowały moje zabezpieczenia.

 

Jeśli pozostanie to bez odpowiedzi i koniecznie prawidłowej dla mnie (jestem jak jajo faberge bez skorupki), za 7 dni upublicznię instrukcję jak to zmontować. Po kolejnych 7 dniach wypuszczę z rąk zabezpieczenia, o czym także poinformuję, bo to negocjacje, nie groźby i nie wrogie działania.

 

Może to ostatnie ostrzeżenie, radzę wziąć je bardzo poważnie i nie przespać sprawy.

 

Bartłomiej Kwaśnik ma zostać natychmiast wyłączony z procesu o sygn. VII K 45/18 w SR w Chorzowie (dowody jego przestępstw znajdują się w aktach sprawy we wnioskach o jego wyłączenie). Żądam 10 lat więzienia dla Andrzeja Kiepasa i trwałego wykluczenia Bartłomieja Kwaśnika z funkcji sędziego oraz więzienia. To "cudeńko" także ma swoja cenę – 20 lat życia "boskiego jaja faberge."

 

Pisać proszę na mój email, który posiada SR w Chorzowie, PR w Chorzowie i akademicy z UŚ, jako dobry gest w moim kierunku proszę ponękać ostatnich, bo to źródło przestępstw, doprowadzili tę sprawę do tego punktu.

 

Ps. Poniższy utwór nie reprezentuje mojego stanu umysłu, być może skrywane stany Kwaśnika i Kiepasa, no i interesująco wpisuje się.

https://www.youtube.com/watch?v=Xe2rKjw8bww

Wyzwolony OD 3 LAT UKRYWAM SIĘ, GDYŻ ZNISZCZONO MI 20 LAT ŻYCIA I MOJE PRÓBY ODZYSKANIA GO SKUTKUJĄ ŁAMANIEM WSZELKICH MOICH PRAWA OBYWATELSKICH I PROCESOWYCH - JESTEM CZYNNIE PRZEŚLADOWANY I NISZCZONY PRZEZ SKORUMPOWANY DO DNA SYSTEM, BEZPOŚREDNIO W OSOBACH SSR KWAŚNIK I KIEPAS (poczytaj o nich i mojej sytuacji obywatelu Polski) Poznanie Poznania> Książka o samopoznaniu "Rozwój duchowy a samoświadomość" POZNAJ SIEBIE! To rzecz najciekawsza w życiu, czegoś ciekawszego nie znajdziesz. Mówił o tym Sokrates jakieś 2,5 tyś. lat temu, mówił Jezus, Budda i wszyscy wielcy mędrcy. 'Ja' też to mówię. Mówili też, że człowiek po tym Wyzwala się. Kluczem jest Twoja świadomość siebie, i uczucia, i ich zgodność, to droga, by poznać Świadomość wszystkiego. Można naprawiać świat... więc co robimy? Najprościej zacząć od siebie, poznać kim się jest i czego naprawdę pragnie. Wychodzi to wtedy, gdy się zupełnie nie sprzeczamy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka