xiazeluka xiazeluka
2325
BLOG

Zamach w programie „Mam talent”

xiazeluka xiazeluka Polityka Obserwuj notkę 30

Od razu na wstępie szczerze przyznam się do braku spostrzegawczości – finał ostatniego programu „Mam talent” to już prehistoria, niestety Mła dopiero dzisiaj rano odkrył pewne wstrząsające, niepokojące fakty. Całe szczęście, że nie wszyscy są takimi ofermami jak ja, całe szczęście, że internauci zachowują czujność i nie dają się przechytrzać ciemnym mocom. 

Krótkie przypomnienie: w finale najwięcej głosów otrzymała 11-letnia dziewczynka Magda Welc oraz dwukrotnie starszy Kamil Bednarek. Głosami widzów wygrała ta pierwsza, chociaż żiri wyraźnie faworyzowało jej rywala. Zaskoczenie wynikiem trwało tylko chwilę, ludzie porządni a dociekliwi natychmiast przystąpili do starannego rozbioru faktów. Poniżej prezentuję najważniejsze tezy i dowody zawarte w Białej Księdze Cybernetycznej Komisji Śledczej:
 
Kandydatów do finału wytypował Gruppenfuehrer ChFW (Chylińska, Foremniak, Wojewódzki). Perfidna intryga nie rzucała się w oczy, dwoje z góry określonych finalistów zakamuflowano tłumem ośmiu innych figurantów. W finale Gruppenfuehrer ChFW stracił jednak panowanie nad sytuacją, kontrolę nad przebiegiem zdarzeń, czyli przede wszystkim liczeniem esesmanów nadsyłanych przez telewidzów przejęła tefałenowska Logika – tajne centrum decyzyjne Mariusza Waltera. TVN-Logika wydawała polecenia jurorom i prowadzącym przez zamontowane w ich uszach mikrofony. Machinacje zakończyły się sukcesem – na oczach całej Polski faworyt przegrał kosztem smarkuli w odrażającej sukieneczce.
 
 
A oto dowody demaskujące Gruppenfuehrera ChFW i TVN-Logikę (pisownia oryginalna, podkreślenia i wykreślenia moje, XL):
 
1) Niepodważalne fakty
 
Wyniki nie były prawdziwe. Z tego co czytałam, w takich programach SCHOW nie wybierają według głosów tylko tak żeby następnym razem mieć więcej kasy, bo ludzie będą wysyłać sms na tego co rzeczywiście ma wygrać.
 
Wyniki były sfałszowane jakbyś nie zauważył. Podobno wogóle nie możnabyło na bednarka zaglosowac lub dopiero za ktoryms razem.
 
oszustwo TVN i [ch…] na pewno 75 % glosowało na Bednarka
 
Każdy wie że Kamil powinien wygrać
 
A to prawda z tego co mi wiadomo to zostało popełnione oszustwo .
 
czytałam już wiele wypowiedzi na różnych forach i każdy twierdzi,że tu jest coś podejrzanego,bo niby dlaczego niektórzy nie mogli wysyłać esów bo coś im się blokowało?ja nie wierzę w taki zbieg okoliczności.
 
2) Sondaże - dowody na manipulację
 
to było oszustwo bo na stronie mam talent było 48 % głosów na bednarka a na magde było 9%
 
idz na strone mam talent i zoabcz na głosowanie. 50% głosów ma bednarek. To chyba oczywiste ze głosy zostały sfałszowane
 
obejrz sobie wielkie oszustwo mam talent III tam masz oryginalną sondę głosów może i najwięcej miał Bednarek
 
Jak oglądam komentarze , słucham wypowiedzi wśród rówieśników itd. to pachnie mi tu małym oszustwem bo z moich znajomych 9/10 osób głosowała na Kamila Bednarka
 
3) Rzekoma awaria
 
wielkie oszustwo!!!! ja wysylalem sms-y na badnarka a one nie dochodzily i slyszalem to od wielu osob!!!
 
Słuchajcie, jak podają serwisy, awaria podczas wyników była w sieciach: Plus, MixPlus prawdobodobnie też Sami Swoi i 36,6 . BYŁA AWARIA!
Przez TVN wychodzi podejrzenie o fałszowanie wyników III edycji Mam Talent!
 
Bednarek powinien wygrac komunisci [je…] !!!!! [k…] zjeby.. esy nie dochodzily na bednarka
 
4) Dogłębna analiza materiału foto zwanego powszechnie „filmem 8,44”
 
3:29 zwróćcie uwagę na Kamila i na Prokopa
Wszyscy wiedzą że to Kamil wygrał, ale na tym polega telewizyjna manipulacja.
 
8:10 Mina Wojewódzkiego mówi sama za siebie chciał żeby wygrał Bednarek a nie Magda Welc i się zastanawia dlaczego tyle szopek w tym programie jest 100%
 
czemu Kamil Nie mogł sie wypowiedziec !? :O w 3:28 wyglada to tak jakby Kamil prosil o cos a Prokop odp mu ze NIE !
Ten wynik byl juz ustalony pewnie od dawna ...
 
2:36 zobaczcie, Kamil już wtedy wiedzial, ze nie wygra. Wiedzial, że to wszystko jest ustawione.
 
2:46- Kamil kiwał głową- już wiedział, że wyniki są sfałszowane.. I jeszcze 3:39- Kamil odchodzi i machnął sobie ręką...
 
Ten film pokazuje, że:
- Lisieckiemu dano dojść do głosu, a Bednarka spławiono.
- Całe zachowanie Bednarka od początku wskazywało na to, że wiedział, że nie wygra. Kiwał głową, jak powiedzieli, że jedno z nich zdobędzie nagrodę główną.
 
ale każdy widział że Prokop nie dał dojść Kamilowi do słowa
a potem Kamil machną ręką i zszedł ze sceny bez słowa
a po jego minie też można wiele wywnioskować
 
Zauważcie , że jury też są nie zadowoleni z wyników
 
5) Próby odkrycia PRAWDY
 
słyszeliście o tym, że Kamil miał jakiś konflikt z TVN'em ? Że nie chciał czegoś tam robić czy coś takiego. Myślałam, że to bzdury, ale wydawało się , że zna werdykt , może już o tym wiedział, wyglądał na mocno wkurzonego.
 
Może to zbyt wybujała teoria , ale od kilku lat w tego typu programach gdzie decydują telewidzowie widać że nie wygrywają Ci "faworyci" tylko ktos inny  wszystko jest już ustawione przed glosowaniem i tylko ludzie wysyłają sms-y żeby nabić kasę operatorom i telewizji.. układy i układziki  Bednarek namieszał bo okazał się za mocno popularny i teraz jest kongo
 
co mnie denerwuje to robienie z ludzi idiotów, jak ogłosili wyniki byłam w szoku, tak jak i większość moich znajomych, którzy powysyłali mnóstwo sms-ów na Kamila, czytając komentarze na forach też widać zaskoczenie ludzi wynikiem. Nie wiem czy to głosowanie to ściema, czy wynik był ustawiony wcześniej, czy wpływ na wynik miała awaria Plusa
 
Aż żal oglądać te wyniki. Szkoda mi Kamila. Nawet ślepy by zauważył, że coś jest nie tak. Witać to sztuczne zachowanie prowadzących typu "niesamowite, cudownie!", a później Jeszki. Waszym zdaniem była zaskoczona? Ani trochę. A po Bednarku widać było od początku, jak tylko przyszedł występować, że coś go gnębi- wiedział, że wygra Magda. Ja dotychczas nie mogę uwierzyć. Jak to oglądam to się cała gotuję..
 
6) Wnioski – demaskacja spisku
 
http://www.youtube.com/watch?v=4Tfotd8UJYE
http://www.youtube.com/watch?v=hHAqFmafgQg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1n_fNxM7edE&feature=related
 
BEDNAREK MIAŁ WYGRAĆ!!!! WSZYSTKO OSZUKANE!!!!!
 
7) Mój wkład w dojście do PRAWDY
 
3:55 – 4:02 wyraźne okrzyki z offu „dobijaj paskudę”, 4:25 – słychać strzały, 7:44 – nad sceną przelatuje niewidzialny i niesłyszalny śmigłowiec typu Mi-26.
xiazeluka
O mnie xiazeluka

Demotfukracja to dwa wilki i owca głosujące menu na obiad. Wolność to uzbrojona po zęby owca kwestionująca wynik tego głosowania. /B. Franklin/ Kosovo je srpsko  39 hipokrytów się Mła boi (banuje): Hurrapatriota ignorant Cenzor tow. Żyszkiewicz Cenzuraobywatelska Mimoza Osiejuk Konkluzja - idiotka Szukająca Prawdy banami Jeremy F - pocieszny tchórz Kserokopiarka Wiesława Regularny debil Scholi - tchórz i kłamca Oldshatterhand - lubi tylko tych, którzy go podziwiają Troll Świrski Aerozolinti - hipokryta i tchórz Vitello - zarozumiały tchórz Stary Wiarus Free Your Mind Aleksander Ścios kokos26 El Ohido Siluro Nurni uśmiech losu Freeman Wyrus (rzekomo wolnościowiec) Publikacje "Gazety Polskiej" Joanna Mieszko-Wiórkiewicz grzechg maciekimaciek - kłamca Jeremiasz Paliwoda vel Zawiesia lem, pieniacz-emeryt Jerzy Korytko się jeży Peemka - kłamca i fałszerz towarzysz Krzysztof Ligęza kerimad64 Mała Mi - przemądrzałą gimbaza JohnKelly - rewers polonisty i logika Adamkuz - tchórz Maciej walczący z faktami Stary towarzysz Dyletant cartw Propagandzistaobywatelski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka