Promiss Promiss
158
BLOG

Ocalić od zapomnienia czyli - właściwie dlaczego piszesz?

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 23


Ludzie piszą

Całe szczęście, że jeszcze, bo coraz więcej po prostu czytają

Oglądają głównie

Cywilizacja obrazkowa


Promiss pisze

Całe szczęście, że jeszcze, bo lubi

Pisze od dekady

Ktoś zapyta, czemu nie do szuflady?

Dobre pytanie


Kompletnie inaczej pisze się mi ręką po papierze

Nie ma weny, zdania absolutnie się nie perlą, kompletnie to nie to


Czyli, jak mniemam, napędza mnie fakt, że ktoś TO przeczyta

Bo przecież nie o to, że nośnik elektroniczny wyzwala we mnie artystę


Wydaje mi się, choć pewności brak, że głównymi powodami mego tu pisania jest po pierwsze:


Ocalić od zapomnienia

Przypadki

Zadziwienia

Przemyślenia

zachwycenia

Tu i teraz


Po wtóre:

Pisanie dla samego pisania


Zwyczajnie sprawia mi ta czynność niewypowiedzianą przyjemność


A TY?

Po co piszesz?


 



Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości