Widok z ulicy Koło - z dziś...
Widok z ulicy Koło - z dziś...
Promiss Promiss
316
BLOG

Opony BLONDYNKA i KOŁO

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 28


Opony zmieniłam

Myślę, iż jest to info wagi państwowej, gdyż zdarzyło mi się przez dwa lata nie zmieniać i zimy nie było

Skoro zmieniłam i to jeszcze w listopadzie, możemy spokojnie prognozować ostrą, co najmniej półroczną zimę


80 zł wziął Tomek ode mnie, ponoć po znajomości

Hmmm, jestem blondynką, acz bez przesady

Mój blond jest typu knującego, z tej przyczyny wszędzie podstęp wietrzę, acz nie wyciągam specjalnie konsekwencji

Bo mi się nie chce

Choć czasem wpadam w święte oburzenie i niczem Szymon Słupnik jednak wyciągam

Myślę, że jest to deficyt z głębokiego trudnego dzieciństwa

Stać mnie na własne, głębokie deficyty

Nic komu do tego

Bo tak


Za oknem zza chmur wyjrzała przyczyna produkcji witaminy D

Dziś się nałykałam, czekając na opony oraz odkryłam nową ulicę pod tytułem Koło

Jak żyję, a żyję w tem moim Lublinie już z sześćset lat, nie odkryłam owej dróżki, gdyż nie jest on bita, no ale dziś odkryłam i fotek napykałam cudnych, to sobie może je na fejsa wrzucę.

Abo nie


Życie jest do medytowania

więc medytuję

Życie jest do życia

więc żyję

Życie jest ...

No kurcze JEST


Ale czasem trzeba opony zmienić




Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości