Promiss Promiss
201
BLOG

Walić ją...

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 5


Miałam pisać o Paradzie - ale mi się nie chce

Miałam pisać o mej pasji - ale nie chce mi się

Coraz bardziej robić się chce -  nie gadać


Cóż poradzić na ten stan?

Jedyne sensowne  - rzeczoną kawkę walnąć

W między tak zwanym czasie wolnym od czynności


Dziś czynności kilka

Czego sobie życzę oraz wam

Zaiste

Bez czynności i kawy

dla ścisłości

między Bogiem a prawdą

dalibóg

życia nie ma

Zobacz galerię zdjęć:

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości