Infidel. Infidel.
64
BLOG

Pozostaję na Starym Salonie II

Infidel. Infidel. Rozmaitości Obserwuj notkę 12

 

Już wcześniej, z mizernym skutkiem, podchodziłem do ograniczenia czasu, jaki poświęcam na czytanie, komentowanie, i tworzenie notek w Salonie24. Jest to stracony czas jeśli ma negatywny wpływ na obowiązki domowe i zawodowe. Właściciele Salonu24, swoją wspaniałą decyzją o ulepszeniu starego Salonu24, tak by nowy – wzorem kolejnej odsłony ulepszonej aplikacji Billa Gatesa - dłużej się ładował, wolniej działał, szybciej się wywalał, i zawierał kupę nikomu niepotrzebnych funkcji, jak nieakceptowane przeze mnie prawo do całkowitego zbanowania jakiegoś nicku (mimo że istnieje możliwość usuwania niechcianych komentarzy)- marnowania mojego czasu przez gniot pod postacią bazy danych nowy.salon24.pl, i z powodu wielu, wielu innych przyczyn, pozwolili mi postawić przysłowiową kropkę nad „i” w słowie „koniec”. Niebezpiecznie zacząłem się uzależniać od niektórych blogów i ich właścicieli, i z tego powodu postanowiłem pozostać na Starym Salonie24, gdzie moje posty zapewne będą dostępne przez jakiś czas pod adresem www.przesmiewca.salon24.pl
 
Wszystkim moim Gościom dziękuję za odwiedziny, uprzejmie proszę o zrozumienie i życzę pomyślności.
 

 
Nowy Salon24.pl = Game Over

  na  www.nowy.salon24.plpojawia się wiele mądrych komunikatów

 


 

Tak działa Nowy Lepszy Salon, który musiał zastąpić Stary Zły Salon

#3

 #4

 

 *************************************************************

 

 

 

***************************************************************

Ten post pisałem 3 razy i wklejałem przez 4 godziny, i wiem jaki błąd (zapewne nie jeden) popełnili "programiści" - dostosowali okienko "właściwości obrazka" do jakichś przeglądarek, ale nie do IE8. Udało mi się wrzucić zdjęcia z Firefoxa.  Możlwiość wrzucania tekstów z worda działa, ale jeśli jest to kod wersji worda niższej od Microsoft Office 2007. Może jeszcze dostosują interfejs do polskiej wersji językowej systemu operacyjnego i wymuszą polski font systemowy, by salon24 działał?
Informatyku-programisto! W Nowym 2009 Roku życzę Ci wiadomo czego - obyś nie brał się za pracę, która przerasta Twoje umiejętności i doświadczenie i nadal
gniewam się, że mi cały czas zmieniacie krój i wielkość czcionki!

Właścicielom Salonu24 życzę, aby zrobili zbiórkę po 5 zł od blogera i komentatora na profesjonalistów od internetowych baz danych z wielodostępem, speców od projektowania przyjaznego dla użytkownika interfejsu, oraz osoby od minimalizacji bajtów, by pakiet informacji wymieniany pomiędzy komentatorem a serwerem zawierał niezbędne informacji; wreszcie, by każdy był świadomy, że Salon24 jest naszpiskowany szpiegowskim syfem z google, które zwalnia działanie, zaśmieca chache przeglądarek - a co najgorsze zbiera dane bez mojej zgody.

Koniec Nowego Salonu24 będzie taki, że będzie jedną wielką łatą na łacie, wymagającą napisania tego prostego portalu forum przez profesjonalistę od nowa.

 

p.s.

Notkę musiałem napisać ponownie przez błędy programistów.

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości