quahadi quahadi
78
BLOG

Kto pilnuje strażników?

quahadi quahadi Sport Obserwuj notkę 9

Ktoś powinien!

Inaczej sportowi sędziowie zamienią się w bandę realizującą interesy sponsorów, bukmacherów, działaczy, polityków itp.

Nie mam wątpliwości, że część z nich to skorumpowana grupa, za nic mająca idee sportowej rywalizacji. Przykłady?

Proszę uprzejmie:

1/ Ostatnie Euro i piłkarskie kuriozum, czyli podyktowany rzut karny.

System var dopuszcza powtórkę wideo w  tylko czerech przypadkach ;-) Sędziów na boisku było ilu? Sędziów-asystentów przy systemie var było ilu? A Angole strzelili sobie karnego - niesamowite, nieprawdaż? 

2/ Olimpijski protest Zofii Klepackiej. Francuzka windsurferka (złota medalistka z Brazylii) mogła płynąć dowolnym halsem , to Klepacka miała/mogła uniknąć zderzenia. W efekcie całego zamieszania początkowa liderka kończy konkurencję daleko od podium. 

3/ Dyskwalifikacja, za przekroczenie strefy zmiany, w eliminacjach amerykańskiej sztafety mieszanej 4x400m i jej anulowanie. 

Ja na 100% widziałem inne kadry, niż sędziowie ;-)

Przecież Amerykanie muszą pobiec w finale - sam prezydent Biden będzie oglądał?!?


Wyjaśnień tych sytuacji może być całe mnóstwo,  ale i do głowy przychodzą mi różne dziwne spekulacje.

 

Zaczyna mnie mierzić oglądanie tych pseudo-sportowych spektakli.

Sfrustrowanym zawołaniem, pzdr : sędzia - kalosz, na Madagaskar!


ps. 

spiskowe teorie nie istnieją (wiadomo)

istnieją tylko  dobrzy ludzie, ludzie honoru, realizujący z premedytacją określone zamierzenia

quahadi
O mnie quahadi

burak, amator, gracz przypadkowy, a czasem skuteczny wygrane rozdanie, to kwestia wiary w zwycięstwo, reszta jest, hihi, tylko zimną logiką i techniką rozgrywki     wyjęte z Waszych komentarzy ;-)   "Stale tam zaglądam. Wciąż w nadziei, że wreszcie coś zrozumiem, nawet błysnę rozwiązaniem....."   "chyba powinienem wnioskować o zbanowanie całego bloga quahadi, bo jest wybitnie niebezpieczny dla zdrowia psychicznego i nawet fizycznego"   "Na oko nie ma problemu" i " ...to mi zasugerował były Mistrz Europy Open. Ale też był zmęczony upałem." "sytuacja jest o tyle prosta, co prawie beznadziejna"   "przy układzie ..., to ciemność widzę... ale jeszcze pomyślę :)"   i to jest właściwe podejście do problemu ;-)     NA TYM BLOGU MOŻESZ PISAĆ I GADAĆ PRAWIE O WSZYSTKIM POD WARUNKIEM: 1/ ŻE PISZESZ  RÓWNIEŻ O BRYDŻU; 2/ ŻE LOGICZNA ARGUMENTACJA JEST WCHŁANIANA     I ANALIZOWANA     PRZEZ TWOJE NIEDOMYTE KOMÓRKI; 3/ ŻE NIE BOISZ SIĘ POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW,   4/ ŻE WIESZ , ŻE JA CZASEM     "LUBIĘ PODYSKUTOWAĆ"     s - spades = piki,   h - hearts = kiery, d - diamonds = kara c - clubs = trefle   Tabela rozkładu kolorów: ku wiecznej chwale Tego barda Tradycja: Quasimodo:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport