Rafał Kowalczyk Rafał Kowalczyk
4697
BLOG

Jak powinien wyglądać skład Reprezentacji Polski?

Rafał Kowalczyk Rafał Kowalczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 20

 Jak powszechnie wiadomo w naszym kraju jest 40 milionów selekcjonerów :-) Ja również zawsze lubiłem układać własne składy Reprezentacji Polski. Ostatnie mecze reprezentacji nieco rozjaśniły mi kto na dzisiaj jest bliżej, a kto dalej gry w drużynie narodowej. Oto moje ustawienia (wg. kolejności od nabardziej do najmniej prawdopodobnej jedenastki):

 I jedenastka

reprezentacji polski skład

II jedenastka

 reprezentacji polski skład

 III jedenastka

reprezentacji polski skład

 IV jedenastka

reprezentacji polski skład

 V jedenastka

reprezentacji polski skład

 

Jak widać niektórzy piłkarze których wybrałem nigdy nie grali w Reprezentacji albo nawet nie mają polskiego obywatelstwa. Niemniej jednak znając podejście trenera Smudy do tego typu powołań, niebawem rzeczywiście zobaczymy piłkarzy mające polskie korzenie, takich  jak Robert Acquafresca, czy Sebastian Boenisch i myślę, że przy ich umiejętnościach będą to czołowi piłkarze na najbliższe lata.

 Jakich zawodników wg. Was tu brakuje, a którzy powinni wypaść?

Lotto - wyniki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości