rk1 rk1
884
BLOG

o prywatnej służbie zdrowia

rk1 rk1 Służba zdrowia Obserwuj temat Obserwuj notkę 93
(doświadczenie z wczoraj)

Początkowo rozmowę z końsultantem prowadziła erkowa, bo we mnie było za mało mocy
(od trzech dni gorączka, dreszcze, smarki, uporczywy kaszel, nie-spanie.. takie tam),
ale rozmowę zakończyłem osobiście.


- dzień dobry. proszę o wizytę domową lekarza.

- proszę opisać co się dzieje

- erkowi dolega to i to..

- takie objawy nie są wskazaniem do wizyty domowej,
niech erek zapisze sie na wizyte i przyjdzie do nas

- nie może, za słabo sie czuje.. dolega mu to..

- prosze podać erka do telefonu

- dzien dobry.. tu erek.. trudno mi rozmawiać..

- słysze, że pan ma ostrą duszność spowodowaną niewydolnością serca!

to kwalifikuje do wysłania sekcji ratunkowej.
tej usługi nie ma pan w pakiecie.
mogę wysłać do pana ratowników za 450 złotych.
ewentualnie należy zadzwonić  pod 112 lub 999.


***


Erkowa zadzwoniła pod 999.
po zdaniu relacji, przyjęli zgłoszenie.
Nie zdążyłem zmienić piżamy na świeżą
bo przyjechali po 10 minutach!
(taki dyskomfort - zero szacunku dla chorego).



Przebadali, osłuchali, pomierzyli, podłączyli pod tlen wzbogacony
czymś wziewnym, podali kroplówkę ze smakołykami.
krotko mówiąc: zaopiekowali doraźnie. ulżyło.
Dali wstępną diagnozę i sugestie co robić, dalsze wskazania.
Dali opcje zawiezienia do szpitala (na SOR).

Wszystko szybko, profesjonalnie i skutecznie.


Nie byli zaskoczeni, że lider na rynku prywatnej opieki
zdrowotnej zrobił w trąbę swojego pakietowego klienta.


***


Stan zdrowia niefajny - ale nie wymagał interwencji ratowników.
Wizyta domowa lekarza byłaby w zupełności wystarczająca.


..no ale ta już została wcześniej (wielokrotnie/pakietowo) opłacona,
a więc zrealizowanie jej to żaden biznes, a wręcz strata.


no i dzięki sprawnie przeprowadzonemu telefonicznie wywiadowi
okazała się niedostępna..


pewnie byłaby dostępna, gdyby nie było jej w pakiecie.. kto wie



ja tam sie nie znam, do tego prochami oszołomiony, ale wydaje mi się
że wolnorynkowy turboekonomiczny profesjonalizm
prywatnej służby zdrowia objawił mi się w pełnej krasie.
a może to tylko złudzenie.. maligna





Pakiet rodzinny za friko (bonus od firmy). z pakietu rodzinnego
wypadł ostatnio syn (bo się zestarzał). 20 razy dzwonili do nas
i do syna by przedłużył prywatnie. nawet z jakimś upustem.

niedoczekanie!



-



rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo