echo24 echo24
534
BLOG

Jak będzie wyglądała Polska po polexicie?

echo24 echo24 UE Obserwuj temat Obserwuj notkę 49

Portal internetowy Salon24, - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1164199,terlecki-wywolal-burze-slowami-o-polexicie-zdrada-targowica-ruski-agent informuje:

Słowa marszałka Sejmu, Ryszarda Terleckiego o możliwym polexicie wywołały burzę w sieci. Opozycja nie przebierała w słowach. Padły określenia: "zdrada", "ruski ład", "ruski agent".

Ale żeby ta Unia była taka, jaka jest dla nas do przyjęcia - powiedział wicemarszałek Sejmu, Ryszard Terlecki.  Odnosząc się do groźby kar finansowych, które KE chce nałożyć na Polskę powiedział: Jeżeli pójdzie tak jak się zanosi, to musimy szukać drastycznych rozwiązań. My nie chcemy wychodzić, u nas poparcie dla UE jest bardzo silne. Ale nie możemy dać się zapędzić w coś, co ograniczy naszą wolność i nasz rozwój - dodał…

Mój komentarz:

Próbowałem tedy opisać słownie obraz Polski po polexicie.

Pisałem, kasowałem i zaczynałem od nowa, ale wciąż czegoś brakowało.

W tej sytuacji postanowiłem sięgnąć po lepiej od języka pisanego zrozumiałą dla suwerena subkulturę obrazkową, - patrz zdjęcie tytułowe.

Zaś dla niegrzeszących wyobraźnią nielotów, - dorzuciłem jeszcze pod notką fotkę, - jak po polexicie będzie obuty szeregowy Polak.

Na koniec jeszcze ośmielę się postawić tezę, że zrobienie z Polski nowoczesnego państwa Europejskiego przez panów Kaczyńskiego i Terleckiego  będzie jeszcze trudniejsze, - niż mojżeszowe przeprowadzenie  Żydów suchą stopą przez Morze Czerwone.

I niestety, tych dwóch ignorantów to plama nie do wywabienia na naszej współczesnej historii, - czego przyszłe pokolenia Polaków będą się musiały wstydzić.

I tylko nie mówcie, że znów sieję defetyzm i jątrzę.

Miłego dnia Państwu życzę!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka