echo24 echo24
1023
BLOG

Włączcie TVN24, - bo w TVP Info nie zobaczycie, czego rzeczywiście chcą Polacy!

echo24 echo24 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 49

Od godziny 16-tej trwają manifestacje w ponad stu dużych i małych miastach Polski pod hasłem „Zostajemy w Unii

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Jest godzina 18.15. W Warszawie na Placu Zamkowym rozpoczyna się główna manifestacja transmitowana przez TVN24.

Natomiast w TVP Info transmisji nie ma, tak jakby żadnych protestów w Polsce nie było.

Ale za to na okrągło pokazują powtórkę z obiecanek cacanek Jarosława Kaczyńskiego w ramach "Polskiego Ładu".

Taka jest ta nasza Polska w październiku 2021.

Post Post Scriptum

I jeszcze słowo do autorów chamowato wulgarnych, hejterskich komentarzy autorstwa pisowskich oszołomów, którzy pod notką wylali na moją głowę hektolitry pomyj i fekaliów, - o poziomie intelektualnym tych "komentatorów" nawet nie wspominam.

Dzisiejszy warszawski protest przez cały czas zagłuszała Straż Narodowa pod batutą Roberta Bąkowicza, - aż w końcu zabrała głos uczestniczka Powstania Warszawskiego i zasłużona członkini Armii Krajowej pani Wanda Traczyk-Stawska, - vide: https://m.salon24.pl/a8b6a7c485134ffe3ce9556bafe8f1aa,640,0,0,0.jpg, której słowa pozwolę sobie teraz zadedykować wspomnianym wyżej pisowskim komentatorom, cytuję za Wandą Traczyk-Stawską:

- Milcz głupi chłopie, milcz, milcz, chamie skończony. Pamiętam, jak krew się lała, jak moi koledzy ginęli. Po to tutaj jestem, żeby wołać w ich imieniu. Nigdy nikt nie wyprowadzi nas z mojej ojczyzny, ale także nikt z Europy, bo to także moja matka..."

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura