Widzicie te zimne oczy?
Widzicie te zimne oczy?
echo24 echo24
643
BLOG

A śmieliście się ze mnie, jak przed paru laty napisałem notkę pt. „Idzie wojna”

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 17
Obym się mylił!

W sierpniu roku 2016, po wakacjach w Jastarni napisałem krótką notkę pt. „Idzie wojna ”, - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/724939,idzie-wojna , w której tak pisałem, cytuję:

Wakacje się kończą.

My tu sobie gadu gadu o nadwiślańskich pierdołach, a tymczasem przypominam sobie, jak mi moja śp. Mama odpowiadała, że w sierpniu 1939 nikt w wojnę nie wierzył.

Właśnie rozsypał się światowy porządek!

Obym się mylił!...”, koniec cytatu.

Wtedy do tej notki pewien Internauta dodał taki komentarz, cytuję:

@Ambroż [21 sierpnia 2016, 12:21]
"Proszę sobie wyobrazić że 2 lata temu ktoś mówi mieszkańcom Donbasu że po ich ulicach będą jeździć czołgi, ich miasta będą ostrzeliwane przez artylerię a walki o lotnisko potrwają wiele tygodni. Co by na to powiedzieli ? Wariat ! Kto by miał na nas napaść ? Turcja ? Ameryka ? Przecież w Donbasie nawet podczas Pomarańczowej Rewolucji był spokój…”, koniec cytatu.

I co?

Od tamtego czasu minęło sześć lat i Putin napadł Ukrainę, którą rozjeżdżają rosyjskie czołgi i bombardują sowieckie samoloty.

I co?

Za korespondentem wojennym w Ukrainie Marcinem Wyrwałem powtórzę:

Ukraina przegrywa tę wojnę. I czy nam się to podoba, czy nie, jesteśmy następni w kolejce. Jeśli zaś chcecie mi na to odpowiedzieć, że jesteśmy w NATO, więc Rosja tu nie wejdzie, to życzę wam powodzenia i odsyłam do francuskich i brytyjskich gwarancji z 1939 r. – wtedy też karmiliśmy się pięknymi złudzeniami i fałszywymi scenariuszami. A kiedy z nich wytrzeźwieliśmy, było już za późno…”, - koniec cytatu.

Reasumując.

Putin kontynuuje dzieło Stalina, który ubóstwiał tę idylliczną piosenkę:

             https://www.youtube.com/watch?v=tZBipNvbkhM  
             ( zalecam dźwięk na full i wersję pełnoekranową)

A teraz idę sobie zrobić solidnego drinka, bo cholera wie, co będzie jutro!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Brak komentarzy zdaje się dawać nadzieję, że Polacy, którzy do tej pory zachowywali się, jak małe dzieci, które w obliczu zagrożenia sobie dłońmi oczy zasłaniają woląc zbliżającego się nieszczęścia nie widzieć, - zaczęli w końcu sobie uświadamiać powagę sytuacji.  

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka