echo24 echo24
505
BLOG

Licho nie śpi. Ciężkie czasy nadchodzą dla polskich rolników!

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 123
Cała nadzieja w Kołodziejczaku!

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

A teraz do rzeczy.

Dziś nie będzie tekstu, - tylko złowróżbne zdjęcie wykonane wczoraj przez znanego krakowskiego fotografika Henryka Tomasza Kaisera.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Zdjęcie, którym zilustrowałem notkę pstryknął znany krakowski artysta fotografik, który zrobił znakomite zdjęcie, które opublikował w Internecie bez żadnych podtekstów.

Podtekst dorobiłem ja, żeby wszystko było jasne. Bo jak zobaczyłem tę fotkę to sobie pomyślałem, iż z tych wschodzących łanów będzie polskie zboże, którego być może w wyniku polityki rządu PiS nikt nie kupi i trzeba je będzie spalić, - co dla Polaków jest świętokradztwem. I to będzie koniec partii Jarosława.



Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości