echo24 echo24
1179
BLOG

Duch Gombrowicza zstąpił dziś do Sejmu

echo24 echo24 Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 33


UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

W dniu dzisiejszym odbyło się w Sejmie uroczyste posiedzenie Zgromadzenia Narodowego, a połączone izby parlamentu wysłuchały orędzia prezydenta Andrzeja Dudy z okazji 150. rocznicy urodzin marszałka Józefa Piłsudskiego, które zainaugurowało Jubileusz stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

Wszyscy komentują przemówienie Prezydenta Dudy.

Ja zaś w czasie tyrady pana Prezydenta skupiłem się na bacznej obserwacji mimiki twarzy głowy państwa oraz korespondującego z nią wyrazu oblicza słuchającego tej przemowy posła Jarosława Kaczyńskiego.

I muszę powiedzieć, iż próżno by szukać w teatrze lepiej zagranej sceny pojedynku na miny opisanego przez Witolda Gombrowicza w jego powieści „Ferdydurke”.

Wiedziałem, że Witold Gombrowicz to genialny wizjoner, ale nie zdawałem sobie sprawy, że do tego stopnia.

Dlaczego?

Bo pan Witold walczącym na miny chłopcom nadał, jak się okazuje prorocze przydomki „Miętus” i „Syfon”.

Krzysztof Pasierbiewicz  (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)


Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka