echo24 echo24
2575
BLOG

A prosiłem, schowajcie do jasnej cholery tę Pawłowicz!

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 162


UWAGA!

Niniejsza notka nie traktuje o problemie przyjmowania do Polski imigrantów islamskich, czemu jestem przeciwny, - lecz o istocie i etosie macierzyńskiego instynktu

Portal „Do rzeczy” – vide: https://dorzeczy.pl/kraj/53359/Pawlowicz-Zadnych-syryjskich-dzieci-Za-zdrade-przegramy-wybory.html podaje, cytuję:

Jean-Claude Juncker miał złożyć Mateuszowi Morawieckiemu propozycję, aby Polska przyjęła pół tysiąca dzieci z Syrii. Informację podaną przez portal wPolityce ostro skomentowała Krystyna Pawłowicz z PiS:

"ŻADNYCH 500 syryjskich dzieci!!! Za nimi będą mamusie i tatusiowie !!! Do kogo i po co ? Wojna się przecież kończy. Pomoc, także dzieciom, TYLKO NA MIEJSCU !!! Raz ustąpisz, juž zawsze będziesz ustępował... NIE DAJMY SIĘ ZŁAMAČ, Polacy nam ZDRADY NIE WYBACZĄ..." – napisała Pawłowicz na Twitterze (pisownia oryginalna)”.

A teraz mój komentarz:

Treść, a szczególnie odstręczająco bezduszna forma wypowiedzi posłanki Pawłowicz skłania mnie ku uzasadnionej refleksji, że bezdzietne kobiety nie powinny się wypowiadać na temat losu dzieci skrzywdzonych przez życie. Żadna matka, nie odważyłaby się czegoś takiego napisać.

Dlaczego tak ostro wchodzę?

Bo jestem ojcem i wiem, co bym czuł, gdyby mojemu dziecku groziło śmiertelne niebezpieczeństwo.

A poza tym nie mam cienia wątpliwości, iż po przeczytaniu rzeczonego tweeta pisowskiej posłanki, panowie: Tusk, Schetyna, Sikorski et consortes tylko zacierają ręce, że „gołąbki lecą im same do gąbki”.

I obym się mylił, ale tę wypowiedź posłanki Pawłowicz PiS może okupić ceną podobną tej, jaką zapłaciło SLD po wypowiedzi premiera Cimoszewicza o powodzianach, "którzy mogli się przecież ubezpieczyć".

I tylko nie mówcie, że znów jątrzę!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Przeczytajcie Państwo także w wolnej chwili inną notkę o posłance Pawłowicz, którą napisałem już w roku 2014 – vide: : https://www.salon24.pl/u/salonowcy/622090,a-mowilem-schowajcie-do-jasnej-cholery-te-pawlowicz


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka