echo24 echo24
1282
BLOG

Aspekty filozoficzne wczorajszej moskiewskiej masakry

echo24 echo24 Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 82

Długo się zastanawiałem, jakimi słowy możliwie najtrafniej wyrazić to, co się wczoraj wydarzyło na mundialowym meczu naszych chłopców z Senegalem, - by z jednej strony uchronić rodaków przed głęboką depresją, z drugiej zaś oddać to, co pokazały nasze orły.

Pisałem, kreśliłem, poprawiałem, odkładałem zmięte kartki i próbowałem od nowa. Ale zawsze czegoś brakowało i wciąż było nie to.

Aż w końcu uznałem, że najlepszym antidotum na pomeczowego kaca będzie stosowne do rangi problemu podejście filozoficzne – vide:

https://www.youtube.com/watch?v=wIiutYIP9Rw

Głowa do góry! Jutro będzie lepiej!

https://www.youtube.com/watch?v=khCm7xfiqiU

Krzysztof Pasierbiewicz (przyjazny ludziom niepoprawny optymista)

Post Scriptum

Właśnie oglądam w tefałenowskiej „Kropce nad i” rozmowę odpicowanych na wysoki połysk pań Olejnik i Rodowicz o meczu z Senegalem. Z maślanymi oczami pomlaskują zachwycając się urodą trenera Senegalu, że taki mniam mniam przystojny i poetycki. Rozmarzyły się dziewczyny jakby, przepraszam za uszczypliwość lustra w domu nie miały. Jak Państwo widzicie Polacy, a szczególnie niektóre Polki przeróżne atrakcje w futbolu dostrzegają.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport