M.Mackowski M.Mackowski
180
BLOG

CETA inaczej.

M.Mackowski M.Mackowski Gospodarka Obserwuj notkę 4

Dowiedziałem się, że umowa o handlu pomiędzy Kanadą a UE liczy ponad 2300 stron.

Dzieło tak obszerne ma z pewnością kilkudziesięciu autorów i nie ma nikogo, kto mógłby powiedzieć, że ogarnia całość.

Słuchając informacji z Sejmu RP i czytając różne teksty na temat umowy CETA nie trafiłem na żadne konkretne porównanie - rozliczenie.

Tak się składa, że interesuje się rynkiem samochodowym. Dlatego też chętnie zobaczę kalkulację porównawczą cen samochodów, przed i po zawarciu umowy.

Dla przykładu podam, że nowa Toyota RAV4, ze średnim wyposażeniem, kosztuje w Polsce około 125 000 zł popdczas gdy w Kanadzie około 81 000 zł.

Coś mi się nie wydaje, żeby po zawarciu umowy owa Toyota kosztowała w Polsce 81 000 zł.

Bardzo chciałbym sie mylić, Pocieszam się, ze nie jestem w tym oczekiwaniu osamotniony.

M.Mackowski
O mnie M.Mackowski

Lubie sięgać do źródła. Polecam klasyczne teksty starożytne jak i oryginalne współczesne.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka