senior 62 senior 62
206
BLOG

Salonie dwudziesty czwarty przeginacie!

senior 62 senior 62 Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Nie wiem , nie znam się , zarobiony jestem ( żartuje)

Dla mnie nowosalonowego laika jedynym sposobem żeby skomentować mój komentarz  nie przebijając  się przez kilkadziesiąt notek @Garda i @ Kuba rozpruwacz że krokodyl chodził po ulicy i żmije zaatakowały kaktus na pustyni , było wejście na swoje konto i po kliknięciu na komentarz przenosiło na komentowaną notkę , dzisiaj po tej operacji mogę tylko ocenić swój komentarz w skali 1-5, to są jakieś jaja, mam nadzieję że to jest atak hakerski na S-24 , a nie celowe działanie.

P.S. o 12:30 nie mogłem się zalogować. 

senior 62
O mnie senior 62

senior od zawsze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości