September September
485
BLOG

Wicepremier Bieńkowska ujawnia

September September Polityka Obserwuj notkę 13

Fragment rozmowy wicepremier polskiego rządu, Elżbiety Bieńkowskiej z szefem służb CBA, Pawłem Wojtunikiem. Spotkanie zostało sfinansowane przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.

Szef CBA, Paweł Wojtunik: Masz ciemną oprawę oczu, ciemne tutaj…

Wicepremier Elżbieta Bieńkowska: Ale mam ciemną skórę w ogóle. Taki ze mnie oryginał. Ale w każdym razie mam jasne włosy, zawsze miałam jasne. I jak mi zaczęły ciemnieć, to zaczęłam farbować. Ale słuchaj, ja je farbuje mniej więcej co sześć tygodni. I myślę se... cholera coś się... Bo zawsze było widać tutaj kreskę. Teraz też mi dali, ale ja mówię: coś się stało, nie widać tych odrostów. Patrzę, a jestem normalnie całkiem siwa! Znaczy rozumiesz to? Ja jestem... Jakbyś tak spojrzał tutaj, jestem normalnie siwa! I to też wiesz, nie widać, no bo to jest siwe! Rozumiesz to? Se myślę: o matko!

Źródło: gmyz.dorzeczy.pl

 

Wicepremier Bieńkowska ujawnia

grafika: Newsweek

September
O mnie September

Naród może przetrwać głupich i ambitnych, ale nie przetrwa wewnętrznej zdrady. Cycero

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka