Stary Prokocim Stary Prokocim
187
BLOG

Ja tam na Fb nie narzekam

Stary Prokocim Stary Prokocim Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Facebook jest z wielu względów krytykowany tak często, że nie ma tu miejsca i sensu tego powtarzać. Nie zamierzam nikogo ani ani zachęcać ani zniechęcać do korzystania z jego usług. Osobiście nie narzekam. Dobrałem sobie grono bardzo różnych ludzi, oczywiście są tam i krewni i dawni kumple ze szkoły i sąsiedzi. Oczywiście mam też wśród znajomych osoby na poziomie, publicystów, dziennikarzy, felietonistów. Kontakt z ich opiniami raczej wzbogaca niż zubaża moją wiedzę o Polsce, w której już nie mieszkam. Wiadomo, że posty takich osób zbierają więcej komentarzy i dyskusje pod nimi są żywsze niż pod postami osób anonimowych. Ci ostatni cierpią na przewagę tworzenia nad czytelnictwem. Dziś jednak znalazłem coś, czego i salonowiczom nie będę żałował:


image

Коммунизм победил!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie