Siukum Balala Siukum Balala
2047
BLOG

Dzień dobry ! Cześć i czołem...

Siukum Balala Siukum Balala Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 62

image

Dzień dobry ! Cześć i czołem ! 

Pytacie skąd się wziąłem... 

jestem wesoły Romek, 

mam ja w Kutaisi domek, 

a w domku światło, wodę, gaz, 

powtarzam zatem jeszcze raz ! 

jestem wesoły Romek...

image

- Nie bój nic, wkrótce ci odetną.

Rzeczywiście w Gruzji krótka piłka, nie ma zadłużania lokatorskiego. Nie płacisz za gaz ? Przyjeżdżają monterzy i odcinają. 

image

... odcinają bez litości. 

Dziś krótko, bo zaraz kośtur pielgrzymi w garść i trzeba mi ruszać drogą do Tyflisu. Mam nie tylko wodę, światło, gaz ale i auto " Łada " produkcji radzieckiej, więc żyję mi się całkiem nieźle. Nie muszę prowadzić auta, bo nie opanowałem dostatecznie gruzińskiej techniki jazdy na " dżigita " Polegającej na jeździe blisko 100 km/h i trzymanie dystansu, do auta poprzedzającego, nie większego jak 5 cali. Nie umiem jeszcze tak, ale będę się uczył.

image

Moja " sześciorka " 


Zatem parę tylko zdjęć uchwyconych moim popularnym aparatem " Zorki 5 " A pogoda cudowna, lato, brzoskwinie, granaty ( owoce ) figi, winnogrona wprost z drzewa z pominięciem straganu. No i to chaczapuri z konfiturami śliwkowymi...niebo w gębie. 

Tyle, że Gruzja to " powrót do przeszłości " Deja vu - wczesny Gomułka. Może w Tyflisie będzie lepiej, tam mają wszak dwie linie metra, jak w Warszawie. 

image

Poradzieckie rakiety sprawdzają się doskonale jako zbiorniki  na wodę. 

image


image

W Gruzji tez wybory. Pamiętaj Polaku nie zmarnuj swojego głosu. 

image

Galeria handlowa w Kutaisi 

image


image

Fontanna Kolchidy 





Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości