Smok Eustachy Smok Eustachy
289
BLOG

Ucho Prezesa

Smok Eustachy Smok Eustachy Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Mam pytanie do wyznawców owego Ucha Prezesa, przypisujących mu jakąś niezwykła rolę kreującą współczesną rzeczywistość polityczną: dlaczego nie traktowaliście w swoim czasie tych odcinków?


https://youtu.be/1SXsBSn7t0o


https://youtu.be/WF60296ML3Y





Mówiąc krótko niezdrowa ekscytacja tymże Uchem Prezesa jest dowodem na totalny upadek i degenerację. Jak to się uchwyciło, jak komentuje, jak się przejmuje? A za Tuska czemu tak nie komentowało? Czemu nie analogowało? Czemu nie wywodziło? Czemu nie to czemu nie sio?



Kilka zdań wyjaśnienia: 1. Mam chwilowo dość kłapania bredni o niewyszkolonej załodze. 2. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Sasinie. 3. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Kaczafim wysyłającym brata. Kwestie te są omówione po wielokroć i obecnie wypisywanie pierdół na te tematy szczególnie przez trolle w stylu Chirla, etc etc musi być traktowane jako wrzutki. Będę kasował bez ostrzeżenia. 4. Zabanowanych odbanuję jak mi przyjdzie ochota. 5. Maskirowce mówimy nie ale nie banujemy, przynajmniej na razie. Szczególnie nie banujemy Piko bo z A-Temem kto wie? Jak jakiś troll chce dyskutować na w/w tematy to niech zrobi wpis u siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości