Jan Błachowicz zremisował w walce z Magomedem Ankalajewem w walce o pas kategorii półciężkiej UFC. (fot. Twitter/UFC)
Jan Błachowicz zremisował w walce z Magomedem Ankalajewem w walce o pas kategorii półciężkiej UFC. (fot. Twitter/UFC)

Błachowicz zawalczył o pas wagi półciężkiej. Rosyjski rywal wściekły na werdykt

Redakcja Redakcja Sporty walki Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Jan Błachowicz zmierzył się o pas wagi półciężkiej z Magomedem Ankalajewem podczas gali UFC 282 w Las Vegas. Polak zremisował ze swoim rywalem, co nie spodobało się pewnemu swojego zwycięstwa Rosjaninowi. — Dajcie mu ten pas. Ja nie wygrałem — powiedział po walce Błachowicz.

Jan Błachowicz zawalczył o pas kategorii półciężkiej

Pojedynek był niezwykle emocjonujący zarówno przed, jak i po walce. Z początku Polak doskonale radził sobie ze swoim rywalem, jednak zmieniało się to z upływem czasu. Ankalajew wykorzystywał zmęczenie Błachowicza, jednak mimo to nie udało mu się zwyciężyć walki, a sędziowie ogłosili większościowy remis (48-47, 46-48, 47-47).

Ankalajew: Gdzie jest mój pas?

Werdykt ten nie spodobał się Magomedowi Ankalajewowi, który w rozmowie tuż po walce pokazał swoje emocje.

— Nie wiem, co mam powiedzieć. Wygrałem tę walkę. Gdzie jest mój pas? — mówił Rosjanin.

— Dajcie mu ten pas. Ja na pewno nie wygrałem — odparł Błachowicz.


Będzie rewanż? "Nie wygrałem, ani nie przegrałem"

Jan Błachowicz po walce zaproponował rewanż swojemu przeciwnikowi. Polski zawodnik stwierdził, że nie przegrał, ani też nie wygrał tego pojedynku.

— Musiałbym jeszcze raz obejrzeć walkę, żeby ostatecznie ją ocenić. Na pewno nie wygrałem tej walki, ale nie wiem, czy ją przegrałem — powiedział.


Sternik UFC Dana White przyznał, że jest rozczarowany walką Błachowicza i Ankalajewa. Poinformował również, że podczas przyszłej gali UFC 283 o wakujący pas kategorii półciężkiej zawalczą Jamahal Hill i Glover Teixeira.

RB

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport