Jerraz21
Jerraz21
jerraz21 jerraz21
316
BLOG

Dziennik (opóźniony) z koronnej kwarantanny w lesie -dzień nr 1

jerraz21 jerraz21 Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Witam Społeczeństwo Zewnętrzne - i pozdrawiam!

Od 19 03 2020,od 18-tej  jestem w ośrodku leśnym,niedaleko granicy z Białorusią..

Przyjechałem  własnym samochodem.

Zamaskowany pracownik w  specjalistycznych rękawicach,zachowując bezpieczną odległość i skracając procedurę zameldowania do minuty...zamknął mnie w pokoju-dla społeczeństwa spokoju.

Mam nadzieję,że nie spocznę w spokoju-w ciągu następnych 14 dni-i potem wyjdę na wolność ,oczyszczony z podejrzeń o współpracę z tym wirusem koronnym-co gorszy jest od świadka koronnego,który (prawie) każdego może pogrążyć swymi zeznaniami  wyssanymi z palca!!

Ale uśmiercić nie może,a ten żółty konus,świrus w koronie może,i nie ma hamulców moralnych..szczególnie w stosunku do ofiar najsłabszych-czyli najstarszych i najchorowitszych..

Sam w pokoju z dwoma łózkami,telewizorem,szafą i toaletą (wc,zlew,prysznic)..

W ośrodku podobno jest więcej internowanych-to znaczy pardon, zakwarantowannych?!

Naokoło natura,las ,cisza i spokój.. o dziwo  nie ma ptaków,nie latają ,nie ćwierkają...jakby unikają-coś przeczuwają?!

Trzymają się z dala od ludzi?

Wychodzić nigdzie nie można,tylko uchylić drzwi by zabrać tacę ze śniadaniem (g.9.00),obiadem (14.00) i kolacją(19.00).

Tace po posiłku należy z resztkami odstawić za drzwi,które niezwłocznie zamknąć!

Za oknem widok sielski,powietrze czyste ( chyba?!) i krystaliczne...

Musze opracować plan przetrwania psychologicznego w tej pustelni-jak najszybciej!!

Telefon działa,internet działa,TVP  działa.

Wrogie telewizje stonek medialnych , zrzuconych przez ideolo-globalistów kontynentalnych i zaoceanicznych,zostały chyba odcięte przez leśne dziadki miejscowe?!

Ale i tak ja tych tvnów nie oglądałem, poza komedią kuchenną z  tą pulchną kucharką kudłatą i pyskatą,z polskim imieniem i niemieckim nazwiskiem...

TVP oglądam-bo lubię propagandę,która przypomina mi  tą za Gierka.

Pierwszemu sekretarzowi KC kiedyś pomogłem-odpowiadając ochoczo na jego patriotyczne wezwanie:"Pomożecie!?"

To znaczy,przed telewizorem odkrzyknąłem:"pomożemy!"

I dalej robiłem swoje,czyli: lulki ,hulanki i swawole- i studiowanie na PW w międzyczasie..

Przypomina mi ta TVP czasy świetlanej przeszłości,mojej młodości i pierwszej poważnej miłości..... do córki milicjanta.

A tak na prawdę do dwóch córek-bo jedna i druga były piękne i subtelne...

Teraz,-w tych czasach ostatecznych,mogę to ujawnić publicznie-co mi szkodzi?!

I tak ze starsza córką milicjanta Jolą,więź emocjonalna (czyli galopada zakochiwania) się urwała-przez psa,a w zasadzie kundla...

Głupio się przyznać,ale w tych czasach ostatecznych pandemii,armagedonu i apokalipsy jutro-co mi szkodzi oskarżyć  tego małego ,szczekliwego kundla i obarczyć go odpowiedzialnością za rozpad związku radzieckiego- to znaczy mego związku z Jolą..

Z Dorotą (drugą córka) też nie wyszło-bo odeszła i wyszła ,za kierowcę prywatnego Żuka,który robił fuchy czyli kursy antysocjalistyczne jako wyzyskiwacz-kapitalista -i robił kasę.

A potem wyjechał z Dorotą do USA. I  kto wie,,może teraz jest miliarderem i kumplem Trumpa?

Może ma 1000 tirów,tak jak Józef Grzyb ,który ukrywał swoje prawdziwe nazwisko przed zomowcami aktualnego reżimu i został uratowany przez odważny i pryncypialny Sąd Okręgowy w Warszawie,który się Ziobrze nie kłania ,niczym generał Świerczewski nie kłaniał się kulom....

Ja też nie będę się kłaniał temu nano konusowi koronnemu!!

CDN



Zobacz galerię zdjęć:

Jerraz21
Jerraz21 Jerraz21 Jerraz21 Jerraz21 Jerraz21 Jerraz21
Ośrodek leśnego odosobnienia..
jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości