Jerraz21
Jerraz21
jerraz21 jerraz21
903
BLOG

Dziennik (opóźniony) z koronnej kwarantanny w lesie -dzień nr 2

jerraz21 jerraz21 Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

Witam Społeczeństwo Zewnętrzne - i pozdrawiam!

Osadzony jestem na kwarantannie koronnej w tym ośrodku leśnym:  

 https://www.ckbrozlogi.pl/

Ciekawe i chyba nieco niepokojące jest to,że ma to Centrum Rozłogi koronę w swoim logo!

ZNAK CZASU?!

Znak dla mnie,czy dla wszystkich!?

I ta nazwa Rozłogi...

Rozłoży nas ten K-wirus? Na łopatki?! Na elementy składowe!? W proch i pył?!

Kto to wie?!

CHYBA TYLKO BÓG?

        Jak tutaj trafiłem? Po wielu perypetiach i wahaniach nastroju o sporej amplitudzie...takie czasy ostateczne..Byłem u córki w Londynie z kilkudniowa wizytą.Do niej przyleciałem z Teneryfy.Na lotniskach (Teneryfa ,Luton) sytuacja jak zwykle,tłumy pasażerów....W maskach łącznie (na obu lotniskach)  widziałem 5 osób,w tym jeden młody Hiszpan z kontroli bezpieczeństwa,a reszta to młode 3 dziewczyny i jeden chłopak.Jedna dziewczyna miała maskę ochronną w kwiatki! Ten zamaskowany kontroler bezpieczeństwa na lotnisku Teneryfa Południe wyglądał dziwnie- na tle swoich towarzyszy pracy.Nie powinni oni wszyscy mieć maski?!

             Miałem wykupiony lot w Wizzair z Londynu do Warszawy,na niedzielę 15 marca, jako pierwszy kurs tego dnia.Niestety,jak wiadomo,od tego dnia rząd RP zamknął granice dla ruchu pasażerskiego lotniczego i kolejowego.Zrobiłem aplikację na LotDoDomu,ale  poczta tzw Wirtualnej Polskiej wywaliła do SPAMU info zwrotne ze strony organizatorów lotów,że są dostępne loty powrotne z Londynu-od poniedziałku!!


image

image

         Nie będąc tego świadom (przez tą dywersje WP),że Lot mnie informuje o dostępnych lotach,wykupiłem  alternatywne środki komunikacji,by dostać się do Polski jak najszybciej-bo przeczuwałem,że kraje Europy będą zamykać granice lub ograniczać ruch międzynarodowy.Opracowałem więc trasę taką,by mieć jak najmniejszą styczność z  innymi pasażerami.

Tak więc:

Autobus Flixbus ---

Londyn>>>Dusseldorf -start 16 03 2020; o godz.20.00 z Victoria Coach Station przyjazd 17 03 2020 po godz. 7.00 Dusseldorf

Pociąg Flixtrain---

Dusseldorf>>>Berlin- start godz.12.37 przyjazd 17.20

Autobus Flixbus---

Berlin>>>Warszawa-start 18 03 2020 godz. 12.55 przyjazd 21.05 Warszawa

        Plan opracowany,ale wykonanie stanęło pod znakiem zapytania!Oto rano (04.18) od Flixbusa dostaję SMSa,że kurs odwołany z powodu "operational adaptations"! Sprawdzam na stronie Flixbusa,faktycznie kursu nie ma,śkreslony na czerwono!! Wstałem rano,córka przyszła z pracy,nocnej zmiany w Tesco,pokazuję jej SMSa.Co mam robić teraz?! Ona błyskawicznie znalazła alternatywę:lot Ryanairem do Berlina,a stamtąd wykupionym już autobusem Flixbusa.Pociąg Dusseldorf>>Berlin idzie na straty...w odstawkę.Na szczęście, nim zrobiliśmy rezerwację lotu do Berlina,pojechaliśmy uzupełnić zakupy.Dlaczego na szczęście?Ano po powrocie odczytuję z polskiego telefonu SMSa z godz.12.12 od Flixbusa:

 "Dear Flixbus passanger,your ride will be operated as scheduled.Please ignore other messages you got before".

        Ok,dzięki Bogu nie kupiliśmy tego Ryanaira i można powrócić do pierwotnego planu podróży.Córka poszła spać,a ja szykowałem się do wieczornego odjazdu.O 16.27 charakterystyczny dźwięk przychodzącego SMSa.Co u licha pomyślałem z niepokojem,co znowu?Ano Flixbus znowu przysyłał SMSa identycznego jak za pierwszym razem: kurs odwołany !Budzę córkę i mówię o sytuacji.Postanawiam jechać na londyński dworzec autobusowy i tam monitorować sytuację,przeczuwając,że ten Flixbus złapał chyba wirusa i nie wie co wysyła i komu?!Może otrzymuję SMSy przeznaczone dla kogoś innego!?Jak się okazało,dobrze zrobiłem.Autobus przyjechał planowo,odjechał planowo- i zgodnie z moją intuicją był prawie pusty! Ja na końcu pojazdu na ostatnich 4 kanapowych  siedzeniach (do spania),3 Polki w środku,jedna Arabka i  paru młodzieńców.Na pewno luźniej niż w samolocie LotuDoDomu. Przejazd planowo,ulice Londynu bez tłoku ( zwykłego),na granicy przy Eurotunelu planowo,odprawa angielska błyskawiczna-jakby się chcieli nas pozbyć bez zbędnej zwłoki..Francuzka straż graniczna nas olała,pociąg po kanałem La Manche transportował nasz autobus i kilka innych pojazdów.Ogólnie pustki wszędzie-

„Ciemno wszędzie, głucho wszędzie, Co to będzie, co to będzie?” – wieszczył wieszcz Adam...

CDN

Poprzedni odcinek dziennika;

https://www.salon24.pl/u/srr-88/1029094,kwarantanna-w-lesie-dzien-nr-1

Zobacz galerię zdjęć:

Jerraz21
Jerraz21 Jerraz21 Jerraz21 Jerraz21 Jerraz21
Ośrodek leśnego odosobnienia..
jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości