Artur Rumpel Artur Rumpel
157
BLOG

Sposób na przesunięcie wyborów prezydenckich

Artur Rumpel Artur Rumpel Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

Różni ludzie mówią, że nie ma możliwości przesunięcia wyborów bez ogłaszania jednego z trzech stanów nadzwyczajnych.

Otóż jest taka możliwość.

Wymaga tylko solidarnego działania WSZYSTKICH kandydatów.

Jeżeli do 26 marca NIKT nie złoży list z podpisami, wybory nie odbędą się w terminie. 

Urodziłem się w Rybniku 22 kwietnia 1975. Ukończyłem I Liceum Ogólnokształcące w Wodzisławiu Śląskim (1994), Wydział Farmaceutyczny w Sosnowcu Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach (1999) oraz Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (2004). Jestem więc z wykształcenia farmaceutą i... no właśnie i kim? Do niedawna zawsze pisałem, ze etnologiem, teraz jednak, patrząc na zakres moich dociekań muszę stwierdzić, że akcenty mi się przesunęły w kierunku antropologii kulturowej. Nie zajmuje sie bowiem kultura ludową, ani samymi tylko kulturami niemasowymi, ale zróżnicowaniem kultur z uwzględnieniem kultury masowej. Tak więc wychodzi , ze jestem antropologiem kulturowym. Mam kochaną żonę, wspaniałego syneczka Pawełka (ur. 2005) i równie wspaniałą córeczkę Martusię (ur. 2009). Od dziesięciu lat nieregularnie publikuję w czasopismach naukowych i profesjonalnych (ALBOalbo, Konteksty, Panacea, Uniwersytet Kulturalny, Puls Farmacji), społeczno - politycznych (Najwyższy Czas, Opcja na Prawo, Pro Fide Rege et Lege, Rojalista - Pro Patria), religijnych (Przewodnik Katolicki) i lokalnych (U Nas, Nowiny Wodzisławskie) oraz na licznych stronach internetowych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka