TadeuszK TadeuszK
115
BLOG

Unijne , skorumpowane gołębie prawo_nierządności

TadeuszK TadeuszK Polityka Obserwuj notkę 3

image



Gołębie...........

*

Analogia1:

Stworzenia na pozór łagodne, symbol pokoju .

Ale tak nie jest.

Wielokrotnie obserwowałem takie stada i z niewiadomych mnie przyczyn widziałem ten bezwzględny atak stada na określonego/wybranego  osobnika (może ranny, niecudaczny - nie wiem, ale miałem to spostrzeżenie wielokrotne z mojego okna

).

Zadziubą takowego wybrańca (a w junii wytypowanego)  na śmierć!

Powyższe zjawisko występowało także   w moich młodzieńczych czasach, gdy pobierałem nauki w szkole podstawowej.

-Typowano ofiarę.

Analogia2:

Rolnik miał dwa konie.

Jednego posłusznego. pracującego ponad miarę w każdej sytuacji!-bez sprzeciwu..

Drugiego, który na każde polecenie reagował fikaniem ,kopaniem tylnymi odnóżami i gryzieniem..

Gospodarz myśli i z_wymyślił tresurę (dokładnie tak, jak ta jewropejska  junia dzisiaj dla Polski).

Pokażę (myśli gospodarz)  nieposłusznemu  koniowi co go może czekać.

Zaczął obkładać tego  posłusznego konia kłonicą , mówić:

popatrz co zrobię z tobą jak będziesz fikał!

Po skończeniu przykładowej tresury mówi do tego nieposłusznego konia:

"to cię czeka nieposłuszny koniu"

To czeka  państwa bałtyckie, Rumunię, Bułgarię, Czechy , Słowację, Węgry, Ukrainę.

Pakt Ribbentrop_z Mołotowem oraz pakty rozbiorowe są nadal (niestety)  aktualne,odwieczne!.

/

A Churchill powiedział:

Niemcy co lat pięćdziesiąt powinny być systematycznie bombardowane.

-A dlaczego?

????????


TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka