TadeuszK TadeuszK
157
BLOG

Lublin II Marsz Równości (dodatkowy, gratisowy)

TadeuszK TadeuszK LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Hasło:

„Promocja homoseksualizmu”.

*

Mnie pojęcie „promocja” kojarzy się niezmiennie z czymś nietrafionym,nieudanym, z czymś usterkowym, przeterminowanym, niemodnym –jednym słowem z bublem.

(Jestem grzeszny: parę bubli w promocji kupiłem).

Wreszcie ten cały objazdowy cyrk LGBTQ+ uznał chyba, że nastąpił czas na wyprzedaż.

-Bardzo słuszna decyzja, popieram!

Oglądam ten lubelski cyrk z promocyjnym hasłem na przedzie.

Tuż obok tego „przedu” łysy, trzesący się staruszek (puszczający mocz z kałem) z hasłem promocyjnym i pękiem tęczowych chorągiewek w trzęsacych się rękach-„Miłość…etc”.

(o osobniku ze środka transparentu powiem tylko: więcej niźli ubolewam ???)

– Ot! Typowy, standardowy Homoseksualny staruszek!!!!

-Jeszcze żyje.

Jeszcze żyje, jeszcze dycha ostatkiem  i wznosi hasła trzęsącą się ręką w myśl idei budowy nowej cywilizacji.

HIV nie dokonał jeszcze u niego swego ostatecznego zadania.

I tak jak ten Waryński w celi:

„Towarzysze ! ja muszę” -do mas, do roboty sorosa, do sekty!.

*

Przypomina mnie się tutaj pewna anegdotka.

Dziennikarz odwiedza dom starców.

Na parterze spotyka mężczyznę spacerującego dynamicznym krokiem.

Podchodzi i pyta-ile ma pan lat?

-90-ąt – odpowiada -indagowany.

A dzięki czemu dożył pan tak późnej starości-pyta dziennikarz.

Praca, dieta, ciągła aktywność fizyczna na roli.

-OK!

Dziennikarz z trudem spina się na wyższe piętra budynku i napotyka zupełnie zdezelowanego, bezzębnego, łysego, zgarbionego, koleboczącego się staruszka.

Nie pyta już o jego wiek (bo widać, że baardzooo leciwy) i z kopyta pyta o sposoby dożycia takiej późnej starości.

A zapytany odpowiada:

„wino, śpiw i homoseksualizm (inaczej pedałowanie).„

Skonfundowany dziennikarz dopytuje:

-a ile ma pan lat?

-trzydzieści pińć!

– słyszy odpowiedź, sepleniącego, łysego, bezzębnego trzydziestopięcioletniego, trzęsącego się staruszka..

*

Niech żyje promocja homoseksualizmu w Lublinie!

*

PS.

Ta promocja pedałowania” to kontra do programu PiS!

Nijak inaczej to odbieram.

Niechaj żyje soros i peło!

Niech żyje schetyna podparty kidawą.

Niechaj nam się życie  kida!

Fantastycznie!

-pomiędzy PRAWDĄ, że 2+2=4  i 2+2=5, a może nawet  i więcej wedle sławetnego polskiego nobelisty'(zależnie czy z rańca, czy z wieczora, czy przed oddaniem moczu, czy po)!

*

Babrzemy się w obrzydlowości (w tym ja).


TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo