Tatarka Tatarka
145
BLOG

Hej! Blogerzy

Tatarka Tatarka Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

XXX

Puk, puk, to ja, sąsiadka…

Dzień dobry, już świta, biegnę złożyć życzenia po sąsiedzku.

Już się kręcą wskazówki zegara na ten  nowy rok,

Oby w zdrowiu, w miłości, i z ludzką życzliwością.

Pani Zosiu, Do Siego Roku, dla całej Rodzinki!

Oj, huczało o północy

Oj. biły petardy obok waszego domu, ale było pięknie!

 

Puk, puk, to ja... 

Dzień dobry, u nas już dzionek wstaje,

Ale chyba nie było Jutrzenki.

Kompa otwieram, by e-meila zza wielką wodę

Posłać niczym petardę z dobrym słowem.

Zaglądam na pocztę, a tam zdjęcia i życzenia, 

Czyli aktualne! Bo Sylwester w plenerze, w zaspach, na lodzie.

Czyli w Bostonie dalej zima trzyma.

Mój synu chrzestny i ty Ewo, bądźcie zdrowi, szczęśliwi i kochajcie się.

Ale wracajcie, damy radę.

U mnie, o północy fajerwerki niebo rozświetlały,

Byłam jako ta zabłąkana psina bojąca się wystrzałów petard.

Wracajcie, teraz jest dobra zmiana.

 

Puk, puk … Blogerzy, Komentatorzy, nie chrapać!

To ja, Tatarka z życzeniami…

Za wcześnie? Nie lubicie wierszy?

Dziś wierszy nie będzie.

Lecz życzę Wam, by powiększał się krąg wiernych Przyjaciół.

I nie pyskować, nie obrażać, i nie pisać o drugim – co wam niemiłe.

No to tyle. Heja! Do Siego Roku!



Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura