Twisterpl Twisterpl
151
BLOG

Powtórka z rozrywki?

Twisterpl Twisterpl Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Jesienią 1997 roku po artykule wspólnym Adama Michnika i  Cimoszewicza zrozumiałem, że nie mam co czekać na powrót na łamy GW racjonalnych, centrowych publicystów typu Bronisław Wildstein. Kupowałem GW od 2 numeru codziennie przez ponad 8 lat. Coraz mniej treści z którymi bym nie polemizował. Kupowałem ją , żeby utrzymać jeden demokratyczny tytuł świecie wierząc, że to forum dyskusyjne różnych opcji demokratycznych. Ta publikacja, manifest Michnika z Cimoszewicza otworzyła mi oczy na jej bezwzględną lewicowość, na jej jedynie słuszne poglądy. W dniu uchwalenia ustawy futerkowej poczułem się tak samo. Czyżby podobnie jak AM z GW czytelników, tak teraz PJK postanowił zmienić elektorat? 

Twisterpl
O mnie Twisterpl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka