venivici venivici
2203
BLOG

Świat według Petru. Odcinek specjalny - Zakupy

venivici venivici Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 78

    W komentarzu pod swoją notką jeden z blogerów Salonu napisał dzisiaj wprost, że Nowoczesna jest tworem Prawa i Sprawiedliwości. Że:

pomysł PiS na rozbicie elektoratu PO, to stara sztuczka stosowana już w pierwszych wolnych wyborach sejmowych przez różne ugrupowania, ale nie tak skutecznie, przyznaję, jak to czyni aktualna formacja.

    Komentarz wydawał mi się niewart uwagi. Do czasu. Krótkiego zresztą. Dopóki nie trafiłem na odcinek specjalny sitcoma „Świat według Petru”. Tym razem Ryszard Petru postanowił dać odpór kłamstwom władzy jakoby sklepy w Niemczech były pozamykane w niedziele. Aby wykazać, że PiS kłamie postanowił co następuje:

PiS i Solidarność twierdzą, że w niedziele wszystkie sklepy w Niemczech są zamknięte. Sprawdzimy jutro jak działa #ZakazHandlu w Niemczech. O 12:30 wyjedziemy ze Szczecina do miejscowości Löcknitz.

    Nie wiem, czy ostatecznie Rysiu Petru wybrał się na zakupy, czy być może jednak przeczytał i zrozumiał komentarze pod swoim twittem.  Niżej wybór komentarzy:

Rychu mój Ty premierze skończ pierd....

Panie Ryszardzie, jutro Zesłanie Ducha Świętego. Powodzenia.

Nie podpowiadajcie. image

Rany Julek! Dzwonię do siostry, żeby dzieciaka na dwór jutro nie wypuszczała!

Panie Ryszardzie i nikt Panu nie powiedział, że jutro Zielone Świątki?

Nie łatwiej wyslac swoje CV? Tam nikt nie będzie chciał gadać o robocie.


    I pomyśleć, że Rysiu był doradcą wicepremiera. Już dwadzieścia lat temu. I to nie byle jakiego wicepremiera, tylko samego Leszka Balcerowicza. I Balcerowicz się na nim nie poznał? Czy można wyciągnąć stąd jakieś wnioski o samym wicepremierze? Ja nie mam wątpliwości. A co do blogera ze wstępu. Jego komentarz wydaje mi się już mniej niedorzeczny. Nie wiem, czy Nowoczesna, ale Ryszard Petru, nawet jeżeli nie jest tworem PiSu, to przysłuża mu się jak mało kto w Polsce. A, że takich Ryśków jest tam co niemiara, to...






venivici
O mnie venivici

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka