Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
25
BLOG

26.05.2023, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy mam kogoś lub coś, czego mogę się trzymać w kiepskie dni?

imageMiałem myśli samobójcze. Jak wielu. Cenię jednak życie i chyba nigdy, nawet za najgorszych nałogowych czasów nie było tak źle, żeby taka myśl mi zakiełkowała i zaczęła za bardzo się rozrastać. 

Moje życie wcale nie było złe, a nawet jeśli, to gdybym przeżył je inaczej, dziś byłbym gdzie indziej. Były wzloty i były upadki. 

Pisałem już kiedyś, że mam przeświadczenie, że mój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, nigdy nie nakłada mi na barki więcej niż jestem w stanie unieść. To bardzo pomaga w trudnych chwilach. Bardzo ułatwia znalezienie w sobie chęci spróbowania jeszcze raz. 

Upaść może każdy - powiada mój mądry przyjaciel.- Chętnie podam mu rękę, ale wstać musi sam. 

I tak właśnie myślę sobie, że chęć musi być najpierw we mnie, wewnętrzna moc, która spowoduje, że podniosę czoło. A we mnie, jak wszędzie, jest mój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję. Powoduje, że spotykam takich ludzi jacy mieli mnie spotkać i spotykają mnie takie zdarzenia, jakie powinnienem spotkać. A ze zwątpieniem jest jak z głodem alkoholowym. Kiedyś mija. Choć jeśli ktoś czuje się źle zbyt długo, lepiej niech uda się do specjalisty. Psychiatra też lekarz. A depresja to też choroba. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości