wzmianka wzmianka
253
BLOG

Bieżące refleksje nad tym co robię

wzmianka wzmianka Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

"Nie rozumiem co do mnie mówisz, ale lubię słuchać, jak mówisz".  

"Cyfry i wzory, kółka, kreski, równania, kąty, myśli śmiałe" - to ja w wieku 16-lat w opisie poety.  

Chcesz mi dać do zrozumienia, Drogi Przyjacielu, że ciągle mam 16 lat i mówię/piszę uroczo ale niezrozumiale? Że do czytania tego co tu piszę zachęca P.T. Czytelników mój staroświecki sposób wyrażania trudnych myśli technicznych oraz dygresje, znajdowane jak rodzynki w cieście, w miejscach nieprzewidywalnych, więc trzeba się poświęcić i przeczytać całość? Upraszczając: tracić czas.  

Nie wiedziałam, że jest ze mną aż tak źle. Byłam przekonana, że obraz mówi więcej niż tekst. Każdy obraz. Osoby komentujące moje notki ukończyły różne szkoły, uprawiają różne zawody. Są wśród nich także nauczyciele przedmiotów ścisłych: matematyka, informatyka, fizyka itp. na uczelniach i w innych szkołach. To oni ubezpieczają moje teksty, a właściwie mnie, przed głoszeniem herezji, czyli wyciągania mylnych wniosków z analizy dużej liczby danych. Liczb o dużej wadze dla ludzi żyjących tu i teraz. Zawsze proszę osoby, dla których stosowane przeze mnie narzędzia są znane, aby krytycznie oceniały moje wypracowania.  

Niewątpliwy minus mogę sobie przypisać z powodu opierania się na danych z jednego źródła. Uważam jednak, że taki wymóg obowiązuje osoby /zespoły pracujące w placówkach naukowych z określonym budżetem, a osoby pracujące w ramach własnego budżetu są z tego zwolnione. 

Z wielką radością przyjmuję krótkie recenzje pisane przez Czytelników w chwilach dla mnie trudnych, wyrażające solidarność ze mną przez akceptację wniosków zawartych w notce. Dziękuję za rycerskość Panom stawającym w mojej obronie przed atakami innych Panów czy Pań. Treści przekazywane na moim blogu dotyczące spraw energetycznych są komentowane głównie przez Panów.  

Notki o innej tematyce popełniam od czasu do czasu, i cieszą się one największą popularnością:  https://www.salon24.pl/u/wnukowi/853819,trudna-rozmowa-o-karze-smierci  https://www.salon24.pl/u/wnukowi/815073,rezydenci  

W liczbie wejść przedziela je notka o energetyce z publicystycznym tytułem: https://www.salon24.pl/u/wnukowi/841995,przemijanie-mody-na-ekologie  

W ramach odpowiedzi na komentarz, przyjrzałam się sobie z perspektywy odbiorcy, przed  dokonaniem zmian w pracy nad sobą, by dawała ona korzyści także innym. Muszę to przemyśleć.  

Pozdrawiam serdecznie. 

_____

Odpowiedź na komentarz @spike 18.08.2018 07:41 pod notką https://www.salon24.pl/u/wnukowi/888665,kazal-pan-musial-sam 


wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka