wozeczek wozeczek
369
BLOG

Znuf PiS nabroił Platworma cierpi

wozeczek wozeczek Polityka Obserwuj notkę 1

Komisja Europejska zamroziła wypłatę 3,7 mld złotych na stworzenie polskiej e-administracji, czyli systemu, dzięki któremu mieliśmy kontaktować się z urzędami przez internet

Że niby nie dadzą pieniędzy a może nawet trzeba będzie oddać to co się wzięło? To że się nie udało z tą e-administracją to wina PiS, bo Pitera, Niesiołowski, Tusk i inni się denerwowal i nie mogli się skupić na rządzeniu bo im PiS ciągle coś wypomina, a to Smoleńsk a to przekręty, a to autostrady, podsłuchy, blokowanie wolności słowa, podpisanie ACTA, że zadłuża kraj, same kłamstwa, normalnie słów brakuje już. Ci z PiS to szkodnicy szkodzą Polsce i trzeba będzie ich chyba pozamykać, bo to żeby takie rzeczy wygadywać przed całym światem!!. Żeby im tyłki miodem smarować to dalej będą niezadowoleni, taka ich natura. Wredni pisowcy mówią że Donald to idiota i zamiast rządzić gra w piłkę i się opierdziela, ale to wszystko przez PiS, on tak z nerwow gra. Mówią że za rządów PiS nie było tylu takich afer, było, było nawet więcej tylko już nie pamiętam jakie, ale wiem że były. Do tego dodam że jestem młody wykształcony i z dużego miasta, głosuję na PO gdyż jest to partia ludzi uczciwych, wykształconych, kompetentnych, pracowitych i patriotów europejskich.  Moje głosowanie świadczy o mojej dużej inteligencji i dużej kulturze osobistj, oraz silnym zeuropeizowaniu, a Pan Geremek kiedyś nawet mi nadepnął na duży palec u nogi, a jak go przeprosiłem że niechcący tam postawiłem nogę to się uśmiechnął do mnie z wyrozumiałością więc mogę powiedzieć że ocieram się o najwyższe sfery międzynarodowe.

Pozdrawiam wszystkie POwce

wozeczek
O mnie wozeczek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka