PawelZamiatala PawelZamiatala
236
BLOG

Od kogo zależą niezależne media?

PawelZamiatala PawelZamiatala Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Śmiesznie wczoraj.

Rano przeczytałem, że niezależne media strajkują. Te same, które zapewniają, że jako jedyne są źródłem rzetelnej i prawdziwej informacji. Rzadko włączam telewizor dla telewizji, ale tym razem, zaciekawiony, zrobiłem to i faktycznie - tylko zależne kanały coś nadawały.

Ale właściwie, skoro są niezależne, to w czym problem? Można poszukać innych źródeł finansowania. A w ostateczności opuścić ciemnogród i przenieść działalność w miejsce bardziej przychylne niezależnym mediom.

Zaciekawiło mnie, że niedostepne były też serwisy prenumerowane. Mówi się, że mam wpływ na media poprzez czytanie i klikanie w reklamy. Nie klikam, nie zarabiają, upadają. Ale prenumerata to już bezpośrednia umowa.

I wtedy do mnie dotarło. Na pewno są niezależne ode mnie. I zrobią co chcą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura