AndMan AndMan
1695
BLOG

Szymon Hołownia i jego polityczne show...

AndMan AndMan Polska 2050 Obserwuj temat Obserwuj notkę 71

   Szymon Hołownia ogłasza nową polityczną arenę- ...Jestem gotowy do debaty liderów opozycji... Pierwsze pytanie czemu miałaby ta debata służyć, zwłaszcza, że cel polityczny opozycji jest już od 2015 roku znany- odsunąć PiS od władzy. Odpowiedź jest prosta przypomnieć o swojej osobie przyćmiewanej ostatnio przez różne wydarzenia. Tak samą debatę widzi pomysłodawca- ...Ja bym wolał debatę, ja bym wolał zobaczyć wreszcie debatę choćby liderów opozycji. Ja jestem gotowy do takiej debaty jeszcze dzisiaj, no dzisiaj to już może nie, ale może państwa stacja coś takiego zorganizuje z Donaldem Tuskiem stanąć przed jedną kamerą, przed ludźmi, z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem i zapytajcie nas o program, jaki mamy pomysł na Polskę... Pomysł na debatę ujrzał światło dzienne w rozmowie z Moniką Olejnik w „Kropce nad i” TVN24. Jak widać podczas tej rozmowy Szymon Hołownia zaproponował miejsce tego starcia- TVN24. Celebryta związany przez długi okres z grupą TVN wie co robi. Obyty z kamerą miałby ogromną przewagę nad większą częścią uczestników debaty.

   Jednak do tańca trzeba dwojga tak pomysł lidera Polska 2050 skomentował Marek Sawicki, poseł PSL- ...Panowie przed świętami nie mają co robić, zatem się wzajemnie wzywają. Wzywał już Schetyna, teraz Hołownia. Każdy jeden drugiego wzywa, a może lepiej by było, żeby posprzątali dom przed Bożym Narodzeniem, żonie pomogli? Z tego byłby większy pożytek... Zgadzam się z posłem Sawickim niech żonie pomogą w świątecznych porządkach. Zwłaszcza Szymon Hołownia powinien to zrobić porucznik Urszula Brzezińska- Hołownia jest zawodowym oficerem Wojska Polskiego i pilotem myśliwca MiG-29. Broni naszego nieba, warto więc chwycić za mopa, a nie odgrzewane kotlety podawać. Podobnie myśli Karolina Pawliczak, posłanka Nowej Lewicy- ...Zrozumiałam słowa Szymona Hołowni raczej jako wyzwanie do tego, by stanąć do pojedynku, a tego bym nie chciała. Po stronie opozycyjnej powinniśmy szukać porozumienia, a nie różnic...

   Nawet KO jest sceptycznie nastawiona do pomysłu Szymona Hołowni- ...Jestem wielkim zwolennikiem rozmów, ale jeśli rozmawiamy na poważnie, to nie przed kamerami, bo polityka to nie talent show, tylko rozmowa odpowiedzialnych ludzi – za taką osobę uważam Szymona Hołownię i innych liderów ugrupowań opozycyjnych ... powiedział Borys Budka. Jak widać z tej mąki raczej chleba nie będzie, a jeżeli już to z zakalcem. Jednak nie wiem jak się do tego pomysłu Konfederacja ustawiła, takie starcie Szymon Hołownia - Janusz Korwin-Mikke byłoby chętniej oglądane jak loty naszych orłów prezentowane również przez grupę TVN.


AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka