Zbyszek Zbyszek
351
BLOG

Śląsk jest fajny :)

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

W zeszłym tygodniu, czwartek-sobota, wybrałem się na Śląsk. Wyjazd miał charakter popularyzacyjny w zakresie Camino de Santiago, więc pełnej relacji tu nie zamieszczam, bo trochę osobista i profil chyba nie pasujący do portalu, poświęconego głównie polityce :) Jak ktoś zechce to zawsze może przeczytać całość {TUTAJ}. 

Refleksja ogólna jest taka, że Śląsk mi się spodobał, Ślązacy i Ślązaczki też :) Dziwne dla mnie było to, że ja bez trudu po mowie rozpoznawałem, czy ktoś ze Śląska, a oni mnie nic a nic :) Poza tym Katowice wypiękniały, kopalnie zamykają, generalnie jednak bardzo fajny region Polski. Polubiłem!

Kilka zdjęć:

1. Kopiec zwycięstwa z którego widać Piekary Śląskie i w ogóle na wiele, wiele kilometrów.

image


2. Deszcz na szybie (to nie szyb w kopali) TLK Sztygar.

image


3. Wnętrze Bazyliki NMP w Piekarach Śląskich. Pięknie tam.

image

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości