Zbyszek Zbyszek
164
BLOG

#0: Jedniodniowy post Zbyszka wg Dąbrowskiej

Zbyszek Zbyszek Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

image

Uprzejmie informuję, że chwilowo zawieszam wszelką inną działalność publicystyczną, poza dietetyczną :) Zero koronawirusa, zero odniesień politycznych, chyba nawet zero religijnych, choć to się jeszcze zobaczy. Zacząłem sobie post. Oczywiście tylko jeden dzień. Już mi szumi w głowie :) Po śniadanku. Relację dla ciekawych oraz sympatyków postu zamieściłem na blogu osobistym, bo na salonie24 to chyba nie pasuje i nie ma co zanudzać czy się narzucać :) Jakby ktoś chciał przeczytać to relacja z decyzji o poście jest: {TUTAJ}.

Piszę na tematy postu nieco bardziej rozrywkowo i luźno. Bo i temat - jedzenie wyłącznie warzyw z ładunkiem dziennym ok 700 kalorii, jest raczej wesoły. Jak mi się trafią jakieś uwagi merytoryczne, to pomyślę o formie nadającej się do publicznej publikacji. Pozdrowienia!


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości