Zbyszek Zbyszek
108
BLOG

"Ostatnie słowo" - wiersz

Zbyszek Zbyszek Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 3


Ostatnie słowo jest spóźnione
nieobecne
Nie zdążyło na pociąg
tak tłumaczę, a przecież
to moja wina, sprawka, przeznaczenie

Zdanie się chwieje i lada moment
runie,
jeśli nie dołożyć, tego ostatniego słowa

Cała opowieść wydaje się niezwiązana,
jak życie,
w niepewności,
nieokreśloności,
z domieszką wstydu,
że nie tak powinno być.

Wkładam je do podróżnej torby
Całe drży z lęku, wyrywa się, jak zwierzę
Dwa zapięcia, skóra, pas przez ramię

Jestem niedopowiedzianym zdaniem
niedokończoną historią,
którą kiedyś to słowo dopełni

Mam czasem fantazje na jego temat
Mógłbym je podejrzeć, ale wtedy
rzuciłoby mi się do gardła, do oczu,
prosto w to, czym jestem

Więc czepiam się tego jednego -
nadziei,
że to słowo będzie,
od Ciebie

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura