Zbyszek Zbyszek
387
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 15 Oleśnica

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 16

1. Drzewo na skrzyżowaniu polnych dróg

image


2. Usterka buta

image


3. Kościół w Oleśnicy

image


15 dzień pielgrzymki do Santiago: Miłowice – Oleśnica. Rano było fajnie, pożegnałem księdza pielgrzyma w Miłowicach. Droga ładna, spokojna, słońce. W Oleśnicy… Nie będę pisał. Chciałbym po prostu o tym zapomnieć.

Gdy po wielu perypetiach „zaparkowałem” u starszego pana, gdzie była kwatera dla robotników, to mnie zapytał – A czy Pan Bóg to właściwie CHCE, żeby pan tak szedł? A te pieniądze? Jak tu. Ile to kosztuje? Może On chce, żeby pan ten czas i pieniądze zużył na coś innego? Potrzebnego ludziom? – I oto stanąłem przed pytaniem.


-----------------------------------------------------------------------------------------
O wszystkim, tylko mocniej i barwniej w mojej książe {LINK}

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości