Zbyszek Zbyszek
96
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 30 Kleinliebenau

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

1. Festiwal Bacha w Lipsku
image


2. Wąska ścieżka do Kleinliebenau, przejście było pod mostem.
image


3. W mini alberdze wysoko nie było
image

29 km do Kleinliebenau. Szedłem przez Lipsk. Duże ładne miasto. Miałem przygodę z jedną frau. Tuż przed Kleinliebenau spotkała mnie nieziemska burza.Woda lała się na mnie wiadrami, pioruny strzelały na około, gałęzie latały bo wiatr dziwny, ciemnofioletowy taki. Zanocowałem w maleńkim domku, który gospodarz przeznaczył na albergę. Nie mogłem się w nim wyprostować, nie mój rozmiar. Ale chodzi o to, żeby się przespać i nie moknąć, a to było zapewnione. Sory, że na zdjęciu bałagan, ale tak bywa.



-------------------------------------------------------------------------------------------
28 września (czwartek) będzie spotkanie ze mną na żywo. Godzina 17.
Biblioteka publiczna w Lublinie przy ulicy Kasztanowej 1.
Wstęp, póki co, bardzo wolny :)
Przewidywany czas trwania ok. 2 godz

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości