Zbyszek Zbyszek
108
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 48 Morbach

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

1. Truskawki od Niemki.
1

2. Mała miejscowość po drodze.
2

3. Droga wiedzie przez niemiecki las.
3

Wyszedłem ze swojego domu 15 maja. 1 lipca byłem w pobliżu zachodniej granicy Niemiec. Na odcinku do Trier (niemal 70km) nie znalazłem noclegów. Dzwoniłem, ale spotkałem się z odmową. Za to przyjęto mnie w Morbach, co nie było na trasie i za blisko (22 km) Sohren, skąd wyruszałem. Zdecydowałem, że tam jednak pójdę, zostawiając sobie na dzień następny trochę dla mnie szaleńczy 47 km dystans do Trier. Teren na drodze do Trier zapowiadał się bardzo nieprzyjemnie. To nie polskie równiny, tylko nieustanny marsz pod górę i z góry. Gdy odpoczywałem w jakieś wiosce podeszła do mnie starsza kobieta i obdarowała mnie, ot tak, truskawkami – są na pierwszym zdjęciu.

Album wszystkich zdjęć z tego dnia - link(link zewnętrzny).

Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości