Zbyszek Zbyszek
108
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 51 Koenigsmacker

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

1. Pierwszy od miesiąca drogowskaz w innym kolorze.
1

2. Za mostem Schengen i Luksemburg.
2

3. Bez komentarza.
3

51 dnia przeszedłem przez 3 kraje, z Niemiec, do Luksemburga, a następnie do Francji. Szedłem przez Schengen, to małe miasteczko na zdjęciu poniżej, od którego nazwy wzięła się możliwość wolnego podróżowania po Europie. Wiwat Schengen! Było 39 w cieniu. Dostałem pewnych przypadłości, bo po czereśniach najadłem się tłustego salami i popiłem dużą ilością wody mineralnej. Wycieńczony i odwodniony doszedłem do Koenigsmacker we Francji, do parafii, której proboszczem był polski ksiądz. Zamknięte. Ok 21 ruszyłem dalej. Noc, brak sił, brak noclegu. Położyłem się na ściernisku obok drogi. Ruch powoli się uspokajał.

Pozostałe zdjęcia z tego dnia na blogu i flickerze(link zewnętrzny).
Całość relacji w książce(link zewnętrzny).


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości