Zbyszek Zbyszek
90
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 58 Châtillon-sur-Seine

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 5


1. Mapa dnia.
1

2. Droga.
2

3. Przymusowa alberga upartego pielgrzyma.
3

58 dnia zbudziłem się wcześnie, chyba ok. piątej. Jest jakoś trudno wstawać po nocy spędzonej pod gołym niebem. Nie ma mowy o myciu, o jakimś sensownym wracaniu do aktywności. Trzeba się podnieść, poskładać i iść. Tego dnia zupełnie nie miałem się gdzie zatrzymać. Przeszedłem więc 50 kilometrów. Na koniec... nogi zdystansowały się ode mnie i samodzielnie zaczęły się układać do snu.

Położyłem się w jakimś gospodarstwie na pożółkłej trawie. Właściwie nie ma zdjęć, to znaczy tylko trzy. Na jednym można się zapoznać jak wyglądała wówczas moja typowa alberga. Niby dachu nie było, bałagan (rankiem), ale w nocy... wiatr i gwiazdy. Sorry za nieporządek na zdjęciu.

Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości