Zbyszek Zbyszek
84
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 68 Chateauroux-Deols

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

1. Chateauroux-Deols.
1

2. Robiony obiad na szybko.
2

3. Historia.
3

Kilka zdjęć z 68 dnia mojego Camino. 28 km do Chateauroux-Deols. Tego dnia zostałem królem francuskich dróg :) Boki zrywać. Wielkie tiry robiły mi miejsce i pozdrawiały światłami, ludzie się zatrzymywali osobowymi i proponowali pomoc albo chcieli pogadać, no tak... po francusku. Strasznie fajnie się na tej drodze czułem. W Polsce to raczej trzeba uciekać :)

Chateauroux to niewielkie urocze miasteczko. Pierwszy raz zrobiłem eksperyment z Francuzkami w biurze turystycznym. Po prostu zacząłem mówić do nich po polsku. Przyjemnie było zobaczyć ulgę na ich twarzach, gdy wreszcie przeszedłem na angielski. A pytałem ich po naszemu, czy nie znają języka Fryderyka Chopina :)

Znalazłem w mieście supermarket, więc gotowałem i jadłem ile się dało w niewielkiej, ale bardzo ładnej miejskiej alberdze.

---------------------------------------------
Reszta zdjęć(link zewnętrzny).

Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości