Zbyszek Zbyszek
108
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 87 Orthez

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

1. Uliczka przez małą miejscowość.
1

2. Arena.
2

3. Wejście do Hotel de la Lune w Orthez
3

87 dzień, 27 km. Nocleg w hotelu. Haha. Żartuję, tak jak żartował ze mną Francuz polecający mi tę albergę. Ale faktycznie, na zdjęciu powyżej widać - Hotel de la Lune. Za dość obskurnym wejściem krótkie przejście przez budynek a potem ciekawa stara budowla. Na pierwsze piętro (podwyższony parter?) prowadzą schodki z zewnątrz. Nocowałem tam z ekipą z Mont de Marsan, plus dobił do nas jeden Belg. To była niedziela więc szukałem kościoła z mszą. Nie znalazłem. Nikt nie mówił po angielsku, za to oferowano mi hiszpański :( Wśród zdjęć jest jeszcze arena, jak mi się wydaje, przeznaczona na corridę. Francja to czy już Hiszpania?

---------------------------------
Zdjęć jest więcej. Tutaj (link zewnętrzny)pełny album.
Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości