Zbyszek Zbyszek
73
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 94 Deba

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

1. Wschód słońca w Zarautz.
1


2. Skały i morze.
2


3. Widok z drogi.
3


94 dnia szedłem do z Zarautz do Deba. Jak to na Camino del Norte, prawie 1200 metrów w pionie w górę i tyle samo trzeba zejść w dół. Zejścia są dużo gorsze. Ja dodatkowo "poszedłem za strzałkami" i zignorowałem mapę rozdawaną w alberdze. Po fakcie dowiedziałem się, że na mapie było narysowane, żeby w pewnym miejscu nie iść za strzałkami bo to tylko dodatkowy wariant drogi. Ten wariant kosztował mnie ponadplanowe kilka km oraz 200 metrów zejścia w dół i tyle samo w górę.


Najpiękniejszy był poranek w Zarautz, jak ktoś lubi morze i słońce to powinien być zadowolony ze zdjęć. Można się zapatrzeć. W Deba fiesta. Wszyscy się bawili. Giuseppe mój przyjaciel z Włoch, powiedział, że rano wszyscy z wyjątkiem dzieci będą pijani. - To we Włoszech tak nie ma? - zapytałem go. - Aż tak to nie - odpowiedział z uśmiechem. Ale fajna ta fiesta :)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości